România se civilizează. Au crescut vânzările la mașinile de tuns iarbă

0

Unul dintre semnele că România se află pe un drumul bun al civilizației este faptul că an de an cresc vânzările la produsele destinate întreținerii spațiilor verzi și peisagisticii. Și asta pentru că românii devin din ce în ce mai preocupați de  felul în care arată spațiile verzi din preajma lor, fie că vorbim de parcuri, curți sau de zonele dintre blocuri. O dovadă în acest sens o aduce compania STIHL, care comercializează produse marca VIKING, destinate activităților de peisagistică. Până în luna august compania a raportat o creștere de aproape 30% a vânzărilor pe aceste tipuri de utilaje. Cele mai căutate produse de către români sunt mașinile de tuns iarbă cu motor, cele electrice, dar și motocultoarele.

De asemenea, compania spune că i s-au dublat vânzările la scarificatoare, o gamă de utilaje cu tăiere verticală menită a împrospăta și aerisi solurile. Utilajele VIKING sunt produse de compania austriacă cu același nume, parte a grupului german STIHL, iar în țara noastră sunt distribuite prin rețeaua de dealeri STIHL, care cuprinde peste 300 de magazine.

Scarificator VIKING LB 540
Scarificator VIKING LB 540

Reprezentanții companiei spun că această creștere se datorează utilizatorilor casnici, care se informează mult cu privire la produsele pe care le achiziționează și aleg în general, în cunoștință de cauză, produsele de calitate superioară. Ioan Mezei, directorul STIHL România, afirmă că o parte importantă a creșterii vine și din zona ADP-urilor din București și din țara sau a firmelor care întrețin spații verzi publice.

Roboții de tuns iarbă prind teren

Un alt argument în favoarea tendințelor pozitive din acest sector este faptul că românii devin din ce în ce mai interesați și de utilaje inteligente destinate întreținerii gazonului. Același producător afirmă că în acest an au crescut cu 40% cererea de roboți de tuns iarba din gama IMow.

Robot de tuns iarba VIKING IMow
Robot de tuns iarba VIKING IMow

Ioan Mezei, director general STIHL: “O evoluție extrem de bună o avem pe un produs high-end, lansat recent pe piață și anume robotul de tuns iarbă iMow. Vânzările acestui echipament au crescut cu 40% față de anul trecut. Roboțelul de tuns iarbă a atras atenția iubitorilor de produse ultra-smart, dar și a celor care doresc să optimizeze timpul dedicat îngrijirii gazonului, putând fi setat să îngrijească în mod autonom și nesupravegheat suprafețe chiar și până la 4000 de metri pătrați”.

Compania STIHL a anunțat recent un amplu program de reamenajare și extindere a spațiilor comerciale ale dealerilor, evaluat la peste 5 milioane de euro. Mai mult, compania a aduce constant prin partenerii săi îmbunătățiri considerabile în ceea ce privește service-urile.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here