Miele: Românii sunt mai selectivi cu produsele electrocasnice

20 ianuarie 2016

Românii sunt mai selectivi, mai atenți la caracteristicile produselor electrocasnice, fiind interesați de calitate și durabilitate acestor, spun cei de la Miele, producător de electrocasnice premium.

„Piața de electrocasnice din România este în curs de maturizare; clienții sunt mai selectivi, mai atenți la caracteristicile produselor, la design-ul și durabilitatea acestora, deci mai dispuși să investească în electrocasnice de calitate. În mod particular, clienții Miele sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care călătoresc, au avut primul contact cu brandul în afara țării și se informează înainte de a face o achiziție”, a declarat Loredana Butnaru, Director de Vânzări Miele România.

CITEȘTE ȘI Electrocasnice inteligente pentru pregătirea de Crăciun

Astfel, Miele a înregistrat o creștere a vânzărilor de 64% pe piața din România, în 2015, comparativ cu 2014, cea mai mare creștere anuală a vânzărilor înregistrată de companie pe piața locală. În 2015, compania a realizat o cifră de afaceri de 15,6 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele, mașinile de spălat rufe și uscătoarele.

Cuptorul DGM 6800

Cuptorul DGM 6800

Coșul mediu de cumpărături din România a fost de circa 400 de euro, însă aici intră și consumabilele pentru produsele electrocasnice (detergent, de exemplu – n.r.), a spus Butnaru, care a adăugat că românii au făcut, în medie, cumpărături de echipamente de 10.000 de euro.

„Produsele Miele sunt, în medie, de patru ori mai scumpe decât cele ale concurenților clasici”, a mai spus directorul de Vânzări al Miele România. De remarcat, însă, că producătorul german de electrocasnice dă gaanție, de exemplu, de 10 ani pentru aspiratoare.

În București, Miele a avut cele mai mari vânzări, de 25%, din România, iar regiunea principală a fost Transilvania, unde conduce Brașovul.

Pe parcursul anului trecut, compania a încheiat o serie de noi parteneriate, a deschis două magazine exclusive și a extins rețeaua de distribuție în toată țara.

Espressorul CM7500

Espressorul CM7500

Astfel, a lansat showroom-ul online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse Miele, a deschis încă două magazine exclusive, la Sibiu și la Târgu Mureș, al treilea, respectiv al patrulea din România și a extins parteneriatul cu rețelele de retail electro-IT Altex și Flanco.

În 2015, Miele a lansat mai multe electrocasnice premium cu tehnologii unice. Astfel, Miele a adus în România, prima mașină de spălat cu Full TouchControl, modelul WMV 960, primul espressor cu funcția de detartrare automată, CM 7500, prima mașină de spălat vase cu tehnologia patentată Knock2Open, G 6000, și singurul cuptor combinat cu abur și microunde, DGM 6800.

Masina de spalat WMV 960

(294 vizualizari)

Lem’s și Whirpool premiază cei mai norocoși 5 români

Vara asta, norocul și-a găsit adăpost în bucătăria Lem’s-Whirpool și îi așteaptă cu câte un voucher de 1000 de Euro pe cei mai norocoși 5 români.

Achiziționează o bucătărie Lem’s și minim 3 electrocasnice Whirpool, completează formularul de mai jos și poți câștiga un voucher de 1000 de euro pe care îl poți folosi în magazinele Lem’s!

Vei intra în baza de date pentru extragerea câștigătorilor a 5 vouchere de 1000 de euro, cu care vei putea cumpăra mobilă din orice magazin Lem`s.

Apreciază pagina de Facebook CasoTeca.ro:


Articole inrudite