Stihl investește peste 500.000 euro în România pentru perfecționarea rețelei de distribuție

1

Stihl România a decis încă din aprilie 2014 creșterea investițiilor cu peste 500.000 euro/an pentru dezvoltarea și acoperirea rețelei de distribuție. Noile programe de investiţii aduse de Stihl România creează în afacerea cu motounelte un business atractiv pentru micii investitori din România. În opinia Stihl, un showroom de referință trebuie să cuprindă spaţii dedicate expunerii produselor, atelier mecanic și depozitare, concret între 150 și 200 mp. Pentru dezvoltarea unei reprezentațe pe noul concept de magazin pilot sunt necesari 250.000-300.000 de euro, Stihl România putând aloca până la 25 procente.

“Intenţia noastră este ca showroom-urile şi atelierele dealerilor Stihl să crească nivelul actului de vânzare şi service. În momentul în care am început implementarea acestui concept, am constat că astfel de investiţii erau prevăzute deja chiar de către o parte a dealerilor noștri, iar faptul că noi le-am ieșit în întâmpinare le conferă un plus de încredere în demersul lor” a afirmat Ioan Mezei, director general Stihl România.

Ca urmare a acțiunii demarate de Stihl România cu investiţii iniţiale de zeci de mii de euro, o serie de dealeri noi se alătură reţelei. Programul de training este menit să-l ajute pe antreprenor să se mențină pe piață și pe angajat să se perfecţioneze. “Avem deja aplicaţii pentru dealeri care doresc să înceapă afacerea cu mai multe magazine de la bun început. Unul dintre argumentele importante pentru demararea afacerii antreprenoriale alături de noi este acela al susţinerii pe care noi o acordăm din primul moment. Aici este vorba de susţinere financiară, managerială şi educaţională” a declarat Ioan Mezei.

 

Un program nou Stihl lansat în România pe o piață pilot

Pe lângă investiţiile mari în spaţiile de showroom şi ateliere, Stihl a pornit și un program vast de training pentru dealeri şi angajaţii lor, un concept nou în România. Programul vizează creşterea gradului de competenţă a angajaţilor în domenii ca management, vânzări, marketing, contabilitate, mecanică și altele.

“România este o piaţă pilot pentru acest program la nivelul pieţelor din această zonă a Europei. Este clar că suprafeţele mari de retail dedicate bricolajului atrag un număr mare de clienţi, asta însă cu bune şi cu rele. Noi ştim însă că accesoriile şi serviciile sunt extrem de importante pentru această piaţă, iar serviciile post-vânzare sunt vitale pentru ca un echipament să funcţioneze pe o perioadă lungă de timp. Comportamentul de consum arată că un posesor de motocoasă sau de motoferăstrău va căuta în proximitate un atelier bine utilat şi cu servicii profesioniste pentru diverse acţiuni de mentenanţă a utilajelor. Atunci acela trebuie să fie unul Stihl” a spus Ioan Mezei.

Pentru acest program unic în România de perfecționare a managementului și a angajatilor la nivel de rețea, Stihl investește 120.000 de euro- resurse financiare de care vor beneficia în primul rând dealerii care vor adopta programul de training. “Vorbim aici de un potențial cel puţin 1000 de oameni la nivel naţional care sunt angrenați în activitatea dealerilor STIHL România” a adăugat Ioan Mezei.

 

Despre Stihl România

Compania Stihl România de origine germană a fost înființată în 1997 și este deținută 100% de firma mamă. În prezent importă motounelte sub brandurile Stihl şi Viking. Reteaua Stihl din Romania deține 200 de dealeri care își desfășoară activitatea în 300 de magazine și spații de service.

 Poţi găsi distribuitorii apropiaţi de tine aici

 

Autor: Iulia Gubandru

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here