Un nou showroom online de electrocasnice premium în România

26 februarie 2015

Miele și eMAG Marketplace lansează în România „Showroom-ul online de electrocasnice premium”. Retailerul online afișează întreaga gamă de produse Miele disponibile în showroom-ul offline din București, precum și la partenerii din țară. Produsele din această gamă cuprind consumabile și accesorii, saci pentru aspirator și detergenți de rufe, electrocasnice încorporabile, sisteme de călcat și espressoare freestanding.

„Lansarea noului showroom online de electrocasnice premium face parte din strategia de dezvoltare Miele în România, care integrează vânzările în showroom-ul offline din București și în rețeaua de parteneri din țară, vânzările online, de pe shop.miele.ro, și, cel mai recent, prin eMAG Marketplace”, a declarat Loredana Butnaru, Director de Vânzări Miele România.

 

Miele România are o rețea de 30 parteneri și 55 de magazine care vând exclusiv produsele brandului prin intermediul partenerilor Miele exclusiv, precum Miele Boutique Cluj și Miele Boutique Brașov; rețele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar și rețele și magazine independente de electroit.

Strategia de dezvoltare Miele include în primul rând prezența în magazine offline, parteneriatul cu eMAG Marketplace fiind un proiect singular în România. Prin lansarea showroom-ului online emag.ro/miele/361/v, Miele se referă în mod deosebit la acea categorie de clienți care își doresc să facă cumpărături într-un mod rapid și simplu. Clienții noului showroom online Miele au aceleași mecanisme de listare, filtrare și sortare ca și produsele specifice eMAG și aceleași modalități de plasare a comenzii online și în callcenter-ul eMAG. Comenzile vor fi onorate prin servicii de curierat rapid sau prin firme de transport colaboratoare iar plata se poate face online sau ramburs.


Despre Miele

Fondată în 1899, Compania Miele a fost de la început o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann. Miele are peste 17.660 de angajaţi; este prezentă în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor. Anul trecut a înregistrat vânzări în valoare totală de 3,22 de miliarde de euro.

În România acest concept s-a lansat prima dată la București în 2007 prin Miele Appliances SRL. Mai târziu s-a înființat o nouă unitate de producție la Brașov. Noua fabrică de unități electronice „Miele Tehnica” a fost finalizată în septembrie 2009, asigurând firmei Miele necesarul de componente electronice și subansamble de care avea nevoie urgentă.

 

 

Autor: Iulia Gubandru

(323 vizualizari)

Apreciază pagina de Facebook CasoTeca.ro:


Articole inrudite