Floria.ro a vândut flori în valoare de 1.05 milioane euro în 2015, cu 40% mai mult ca anul anterior

1

2015 a fost anul extinderii pentru Grupul Floria, care a înregistrat vânzări totale de flori în valoare de 1,8 milioane de euro. Floria.ro, divizia online a grupului Floria, a înregistrat în 2015 vânzări de flori în valoare de 1.05 milioane de euro, în creștere cu 40% față de anul 2014 și își consolidează astfel poziția de lider al pieței florăriilor online.

La nivelul întregului Grup Floria, vânzările de flori au atins anul trecut 1,8 milioane de euro, cu 80% peste nivelul din 2014. Divizia online a generat 58% din valoarea vânzărilor.

Pe lângă creșterea cu 40% a diviziei online, motoarele creșterii au fost vânzările de flori către segmentul corporate și comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri, precum și deschiderea celor două florării din str. Ion Câmpineanu nr. 22 și Piața Dorobanți.

“2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste creșterea pieței de vânzări online de flori, dar și în zona offline, prin extinderea realizată în urma investițiilor în cele două florării deschise în martie și noiembrie” -declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.

Marina Popescu -Director General Floria.ro
Marina Popescu -Director General Floria.ro

Comanda medie pe Floria.ro continuă să crească

În 2015, valoarea medie a unei comenzi livrate prin Floria.ro a fost de 228 lei, cu 8% mai mare față de anul anterior, când s-a situat la 210 lei. Din estimarile Floria.ro, valoarea medie a unei comenzi online de flori în România se situează la 170 lei.

Valoarea medie a comenzii prin Floria.ro a crescut în ultimii ani, din două cauze cheie. Pe de-o parte este o consecință a poziționării noastre, a adresării către un public rafinat, interesat de design floral și servicii prompte, cum este livrarea în 2 ore de la finalizarea comenzii. Pe de altă parte, introducerea conceptelor de buchete, a produselor speciale, cu poveste, a contribuit într-o măsură semnificativă. Faptul că prin modul de livrare creăm experiențe memorabile destinatarilor buchetelor noastre este un factor care ne diferențiază și contribuie la a avea o comandă medie cu aproape 30% mai mare decat valoarea medie estimată din piața online din România” –adaugă Marina Popescu.

Ca și anii trecuți, livrările în București au reprezintat 50% din total. În provincie, orașele în care se livrează cele mai multe flori prin Floria.ro sunt Constanța, Ploiești, Iași, Brașov, Timișoara, Cluj Napoca și Craiova.

Cel mai comandat produs pe Floria.ro în 2015 a fost “Aranjament floral cu dantelă”, în timp ce produsul –concept “Cucerește-o”, prin care se livrează 101 trandafiri la intervale diverse de timp, are cea mai mare reprezentare din perspectivă valorică în vânzări.

Plata cu cardul la 84% din comenzi

Plata prin card rămâne modalitatea de plată preferată de clienții Floria.ro, 84% dintre comenzi fiind achitate astfel. Procentul a crescut de la 75% în 2014.

“În 2015 Floria.ro și-a diversificat modalitățile de plată prin introducerea opțiunilor de plată prin Bitcoin, ramburs pentru București, numerar prin rețeaua Payzone și prin Vodafone M-pesa. Însă plata prin card rămâne cea mai populară opțiune, pentru că are cel mai scurt timp până la confirmarea comenzii. Majoritatea clienților își doresc ca livrarea să aibă loc cât mai repede, iar faptul că prin Floria.ro livrarea se realizează în 2 ore de la confirmarea plătii, către orice destinație din țara, reprezintă un avantaj competitiv considerabil al nostru” mai spune Marina Popescu.

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here