joi, octombrie 23, 2025
Banner_Casoteca_Magazin

CELE MAI CITITE

IKEA deschide Studio de Planificare în Cluj și raportează creștere de 8,6%

Grupul suedez IKEA își continuă planurile de expansiune în România, deschizând un nou Studio de Planificare și Comandă în Cluj-Napoca, acesta fiind al treilea punct de întâlnire de acest format la nivel național, după cele lansate în Constanța și București.

Noul studio este situat pe strada Alexandru Vaida Voevod, nr. 59, în incinta galeriei comerciale Kaufland Cluj-Gheorghieni. Acesta se desfășoară pe o suprafață de peste 200 mp și cuprinde o zonă dedicată planificării, precum și un spațiu de expunere cu peste 1.100 de articole IKEA.

Pe termen lung, IKEA are planuri și pentru un magazin complet la Cluj-Napoca, în cadrul complexului RIVUS, dezvoltat pe platforma Carbochim, cele două părți semnând deja un antecontract. De asemenea, a început și construcția unui nou magazin la Iași, o investiție estimată la 89,1 milioane de lei.

Cifre cheie: vânzări în creștere, focus pe accesibilitate

IKEA România a raportat o evoluție pozitivă pentru anul fiscal 2025 (1 septembrie 2024 – 31 august 2025), înregistrând o creștere de 8,6% a vânzărilor totale, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,5 miliarde de lei.

- Publicitate -

Conform lui Vincent Devloo, Area Retail Manager IKEA SEE, strategia principală a fost menținerea prețurilor accesibile pe fondul creșterii costului vieții și al incertitudinilor economice.

„Am continuat să reducem prețurile produselor din gama noastră, fără a compromite calitatea, forma, funcționalitatea sau durabilitatea lor. Am investit, de asemenea, în punctele noastre de întâlnire cu clienții și în îmbunătățirea soluțiilor și serviciilor digitale,” a declarat Vincent Devloo.

Ce cumpără românii pentru casă

În anul fiscal 2025, IKEA România a vândut peste 43,9 milioane de produse. Interesul clienților s-a concentrat pe:

  • Mobilier (66% din vânzări): Soluțiile pentru amenajarea dormitorului au avut o contribuție semnificativă. Cele mai populare game de mobilier au fost PAX, KOMPLEMENT, HEMNES și BRIMNES, reflectând cererea constantă pentru soluții de depozitare funcționale și personalizabile.
  • Accesorii pentru casă (34% din vânzări): Textilele au înregistrat cea mai mare cerere, cu gamele DVALA și NATTJASMIN în top.

Un produs practic și accesibil, farfuria albă OFTAST 25, s-a menținut printre cele mai îndrăgite, cu peste 1 milion de unități vândute.

Vezi și LEMS lansează programul Sereno – echilibru perfect între design modern și funcționalitate

- Publicitate -

Platforma online IKEA a înregistrat, de asemenea, rezultate solide, cu peste 37 de milioane de vizite și o creștere de 2% a comenzilor online. Interesul pentru experiențele de cumpărături în locațiile fizice rămâne puternic, magazinele atrăgând 6,2 milioane de vizitatori.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

ARTICOLE POPULARE