marți, ianuarie 21, 2025
Banner_Casoteca_Magazin

CELE MAI CITITE

Firma românească de uleiuri esențiale CredNatura a participat la expoziția din Atena „Be Greek for a Week”

În inima vibrantă a Atenei, unde tradiția și modernitatea se împletesc armonios, firma românească de uleiuri esențiale CredNatura a strălucit la expoziția „Be Greek for a Week”. Evenimentul, dedicat promovării autenticității grecești, a oferit o platformă unică pentru branduri din întreaga lume să-și prezinte produsele inspirate de natură și tradiție. CredNatura, cunoscută pentru pasiunea sa de a crea esențe pure și autentice, a captivat publicul prin calitatea produselor sale, demonstrând cum aromele naturale pot transcende granițele și conecta oamenii cu natura, indiferent de cultură.

Uleiurile CredNatura sunt fabricate în România, sunt uleiuri obținute tradițional prin distilarea plantelor în curent de vapori. Uleiurile sunt bogate în fitosteroli naturali, viataminele A, E, F. Asta le face extrem de revitalizante, dat fiind ca aceste vitamine se absorb ușor prin piele, fiind nealterate de procese chimice.

Uleiuri de poveste, inspirate de Zeii Greciei

Evenimentul „Be Greek for a Week” organizat în capitala Greciei a reunit companii din diverse domenii care promovează produse inspirate de cultura, tradițiile și resursele naturale grecești.

CredNatura a expus colecția de uleiuri de poveste, inspirate de mitologia greacă, fiecare produs având o poveste unică, aducând esența zeilor și zeițelor Greciei mai aproape de oameni.

- Publicitate -

Vezi și Uleiul de masaj și cel pentru aromaterapie CredNatura, tot mai prezent în saloanele din București

Colecția de uleiuri esențiale intitulată  „Uleiuri de Poveste – Zeii Olimpului” este parte din conceptul Spirit of Greece creat de Andreea Rădulescu. Colecția de uleiuri este menită relaxării și armoniei, oferind beneficii naturale atât pentru publicul din România, cât și din Grecia.

Standul CredNatura a atras atenția vizitatorilor prin designul său elegant și prin gama variată de produse, fiecare povestind câte o mică bucățică din filosofia brandului: armonie, naturalețe și respect pentru mediu. Reprezentanții companiei au organizat demonstrații interactive, în cadrul cărora participanții au putut descoperi beneficiile uleiurilor esențiale, testându-le și învățând despre metodele naturale de obținere a acestora.

Pe lângă prezentarea produselor proprii, CredNatura a stabilit conexiuni valoroase cu alți participanți și potențiali parteneri de afaceri, demonstrând că standardele înalte ale produselor românești pot concura cu succes pe piața internațională. De asemenea, brandul a fost apreciat pentru faptul că a îmbinat valorile locale românești cu tendințele globale în ceea ce privește sustenabilitatea și calitatea.

- Publicitate -

Participarea la „Be Greek for a Week” a fost un pas important pentru CredNatura, consolidându-i poziția pe piața internațională și reafirmând angajamentul său de a aduce în prim-plan esența naturii în cea mai pură formă.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

ARTICOLE POPULARE