Premieră. Lansarea noului catalog IKEA

0
Premieră. Lansarea noului catalog IKEA

Anul acesta, s-au împlinit 68 de ani de când a început publicarea catalogului IKEA, acesta devenind un simbol important al brand-ului. 400 de angajați au lucrat împreună la realizarea acestuia, iar catalogul IKEA este printat pe hârtie 100% certificată FSC. Tot anul acesta, vor fi 190 de milioane de exemplare tipărite în întreaga lume, vor fi distribuite în 50 de țări și traduse în 37 de limbi. În România, vor fi distribuite 809.810 exemplare, începând de mâine, iar distribuția se va încheia pe 21 septembrie.

Noul catalog este o ediție aniversară a 75 de ani de IKEA și sărbătorește diversitatea stilurilor de viață. Astfel, pornind de la studiul “life at home report”, au creat 7 case diferite, cu 7 stiluri diferite, fiecare casă cu propria poveste. De la un apartament de 16 metri pătrați, până la o casă prietenoasă cu mediul, oamenii își pot alege inspirația pentru o viață mai bună acasă, indiferent de stilul lor.

Premieră. Lansarea noului catalog IKEA

În noua ediție, IKEA a introdus colecții limitate – GRATULERA, care readuce cele mai iubite piese de mobilier din istoria companiei; FÖREMÅL – o colecție cu elemente surprinzătoare, elemente de decor sculptate; LURVIG – o colecție destinată animalelor de companie; LUSTIGT – jocuri fără reguli sau restricții; SJALVDTANDIG – un adjectiv din suedeză care înseamnă liber de controlul extern, este o colecție destinată tuturor, ceva care nu e comun, o colecție cu propria voce.

Premieră. Lansarea noului catalog IKEA

Conform studiilor, 17% din discuțiile care intervin acasă sunt despre spațiul personal, iar 42% din oameni spun că le este greu să își revendice spațiul personal. Tot studiile arată că oamenii care se străduiesc să devină proprietari, tot aceștia sunt cei care își doresc să evadeze din oraș – ironia de locuire și evadare în același timp, de a îmbina urbanul cu natura. Această joncțiune între stabilitate și libertate este cheia unui design de succes.

Citește și: IKEA lansează o colecţie care pune în valoare imperfecțiunea

IKEA nu e doar un furnizor de obiecte, ci și un furnizor de experiențe. Designerii suedezi consideră că funcționalitatea vine înaintea formelor, că spațiul în care locuim tot o cutie rămâne, iar ceea ce definește locuința cu adevărat este modul în care folosim spațiul și cum trăim în el.În final, IKEA rămâne un trendsetter – ne arată că luminos nu înseamnă numai alb, ci și alte culori, simplu nu înseamnă numai minimalist, scandinav, iar cald nu înseamnă numai linii curbe.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here