Reţeaua Lem’s: vânzări de 255 milioane lei în 2014, creştere de 10% pentru 2015

2
Alexandru Rizea

Reţeaua de magazine Lem’s a înregistrat în 2014 vânzări de 255 milioane lei și o cifră de afaceri în creştere cu 10% comparativ cu anul anterior. „Într-o piaţă care stagnează, creşterile unora dintre jucători, printre care suntem şi noi, sunt practic redistribuiri ale cotelor de piaţă deţinute de ceilalţi. 2014 a fost un an aşa cum ne-am aşteptat: consumul a crescut modic, cu 1-2%. Noi am reuşit o creştere de două cifre prin menţinerea interesului faţă de clienţii din zona premium, dar şi datorită orientării producţiei către modele noi din segmentul economic” a spus Alexandru Rizea, Director General Lemet.

Anul acesta compania continuă să dezvolte reţeaua de magazine Lem’s în toată țara la standarde noi. În 2014 s-au inaugurat 4 noi magazine a căror suprafaţă însumată a fost de aproximativ 6.000 de mp. În prezent numai Bucureștiul deține peste 5.000 de mp de showroom de mobilier Lem’s. “Din 2009 noi am investit permanent în reţeaua Lem’s. Valoarea totală a investiţiilor din ultimii cinci ani în magazine este de aproximativ 50 milioane lei. Sunt investiţii realizate în concordanţă cu dezvoltarea tendinţelor de consum ale românilor. Am dorit să dezvoltăm reţeaua de magazine Lem’s în toată țara la standarde noi, iar acum suntem prezenţi în această configuraţie în aproape toate judeţele țării” a afirmat Alexandru Rizea.

În 2014 Lem’s a început proiectul unei noi fabrici pe platforma de la Brebu care se va finaliza în a doua parte a acestui an. Aici se vor produce obiecte din lemn masiv ca mese, scaune etc. Investiţia atinge aproximativ 5 milioane de euro şi este susţinută parţial prin accesarea de fonduri europene. “Dezvoltarea unei facilităţi de producţie era necesară pentru a completa gama de produse în magazinele Lem’s. Noi am diversificat de la an la an gamele de produse, atât pe orizontală, cât şi pe verticală. Avem mai multe opţiuni pentru fiecare nivel de preţ şi de aşteptari, începând cu gama economic, până la mobila din gama premium. Producţia de mobilier din lemn masiv marchează o nouă etapă în dezvoltarea armonioasă a fabricii Lemet şi a brandului său de retail Lem’s. Acesta este un proces continuu dacă ne uităm în urmă, din 2009 şi până în prezent oferta noastră s-a apreciat de la aproximativ 900 de corpuri de mobilier, la peste 10.000” a adăugat Alexandru Rizea.

Interior magazin Lemet
Interior magazin Lemet

Strategii de dezvoltare Lem’s in 2015

Strategia de dezvoltare Lem’s include anul acesta un facelift pentru o serie de magazine din reţea dar și de creștere a suprafeţelor magazinelor pentru expunerea gamelor de produse Lem’s care nu se regăseau în oferta magazinelor până acum. “Proiectul de ridicare a standardului vizual şi de creştere a suprafeţelor magazinelor noastre este în plină desfăşurare. Este o prioritate, dat fiind că avem nevoie de spaţii generoase pentru prezentarea ofertei noastre de produse, cu impact direct în vânzări. Ne aşteptăm în 2015 la o creştere care să se situeze tot in jurul a 10 procente” a mai spus Adrian Rizea.

 

LEM’S oferă mobilier în rate fără dobândă

LEM’S are o ofertă pentru clienții săi care cuprinde un plan de achiziţie în 10 rate fără dobândă prin intermediul CEB (Card Avantaj), Raiffeisen, BCR, Banca Transilvania, BRD, Garanti, Bancpost şi servicii de finanţare a produselor direct în magazine prin UniCredit Consumer Financing IFN.

 

Despre Lemet

Compania Lemet a extins brandul de magazine LEM’S pentru vânzarea produselor sale. Atât în fabrica Lemet cât şi în reţeaua LEM’S lucrează peste 1.350 de angajați. Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991. Cu o suprafață de peste 35.000 mp, în prezent halele de producție au o capacitate de prelucrare anuală de aproximativ 3.500.000 de panouri prelucrate tip PAL. La nivelul întregii țări LEM’S are o suprafaţă totală de peste 66.000 mp.

 

 

Autor: Iulia Gubandru

2 comentarii

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here