BMW iX(I20), un SUV electric care se ridică la pretențiile oricărui client Rolls-Royce

1

BMW iX (i20) este primul dintre vehiculele electrice BMW care folosește o platformă complet nouă, scalabilă pentru mașini electrice. iX are o arhitectură complet independentă, nu este un X5 electric, folosind o structură de aluminiu space frame, la fel ca Rolls-Royce Cullinan.

Conceput special pentru mobilitate electrică, BMW iX dispune de uși cu mânere integrate la nivelul suprafețelor, geamuri fără ramă, un volan hexagonal și un ecran curbat central de înaltă rezoluție.

Bazat pe conceptul iNext care a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris 2018, BMW iX (i20) are aproximativ aceleași dimensiuni cu modelul X5, iar, chiar dacă tehnologia și interiorul sunt cu mult peste X5, BMW preferă să comercializeze iX la un preț similar. Astfel, un BMW iX bine echipat este în jur de 100.000 de euro.

BMW iX are cel mai sofisticat pachet de senzori de pe piață, este prima mașină care pentru vederea în față are camera 8K, are primul senzor radar din industrie care vede pe layere la 300 de metri. În plus, mașina electrică are un sistem de procesare de date de 20 de ori mai rapid ca un BMW convențional, plus conectivitate 5G.

SUV-ul electric german este spațios, confortabil, surprinzător de eficient și extrem de agil pentru dimensiunea sa. După ce îl conduceți, s-ar putea să vă îndrăgostiți de acest BMW.

INTERIORUL IX, UN STIL NOU PENTRU BMW

Cel mai mare atu al lui iX este interiorul. Cabina este aerisită, confortabilă și plină de caracteristici de înaltă tehnologie și materiale de top. Interiorul spațios al lui iX este îmbrăcat în materiale fine și are un design futurist. Un tablou de bord digital afișează noul sistem de infotainment iDrive de la BMW controlat de un buton rotativ din sticlă de pe consola central.

SUV-ul dispune de o serie de elemente de înaltă tehnologie, inclusiv un panou de instrumente tactil curbat mare și un volan în formă hexagonală. Un ecran de infotainment de 14,9 inch se combină cu un grup de instrumente digitale de 12,3 inch în spatele volanului pentru a crea designul de bord avansat.

Citește mai multe aici: https://evmarket.ro/test-drive/bmw-ix-i20-un-suv-electric-care-ar-satisface-si-un-client-de-rolls-royce-review-28058/

CUM TE SIMȚI LA VOLANULUI LUI BMW IX

BMW iX oferă aproape tot ce ți-ai putea dori de la un SUV electric de lux. Este rapid, eficient, ușor de con- dus, dotat cu funcții avansate și meticulos construit. O suspensie pneumatică reglabilă automat și un sistem de direcție pe roțile din spate îmbunătățesc experiența la volanului SUV-ului electric. Direcția este precisă și sur- prinzător de rapidă, probabil pentru a face acest uriaș să se simtă agil.

BMW iX xDrive 40, deși este varianta de intrare în gamă, de 326 CP, oferă putere din belșug, o eficiență energetică surprinzătoare, o manevrabilitate agilă și o călătorie lină. Accelerația este lină și promptă când soliciți mașina. iX este foarte silențios – aproape că nu se aude nici un sunet al motorului, în timp ce zgomotul de rulare este foarte bine redus.

AUTONOMIE ȘI TIMP DE ÎNCĂRCARE

BMW iX xDrive40 are un consum combinat de energie de 19,4-22,5 kWh/100 km și o autonomie de până la 425 de kilometri în ciclul de testare WLTP. Cu bateria plină, mașina arăta o autonomie de 440 de km, fără AC.

Încărcarea bateriei de înaltă tensiune dintr-o priză convențională sau o stație casnică/de putere mică (Wallbox) permite încărcarea monofazată și trifazată cu curent alternativ (AC) de până la 11 kW. Folosind această metodă, BMW iX xDrive40 își poate reîncărca bateria de la 0 la 100% în mai puțin de 8 ore.

Puterea maximă de încărcare a BMW iX xDrive40 este de 150 kW. Creșterea autonomiei prin încărcarea la o stație de mare putere și cu un nivel de încărcare a bateriei de 10% este de peste 95 de kilometri în 10 minute. Nivelul de încărcare al bateriei de înaltă tensiune poate fi mărit de la 10 la 80% din capacitatea sa totală în aproximativ 31 de minute.

DOTĂRI DE TOP

BMW oferă opțional o trapă panoramică cu umbrire electrocromă – o caracteristică care se găsește doar pe câteva vehicule. Telefonul poate înlocui cheia lui iX. BMW a dezvoltat facilitatea BMW Digital Key, disponibilă utilizatorilor iPhone.

Din aplicația My BMW App, cu seria de șasiu, poți să conectezi mașina cu telefonul, apoi prin scanarea QR codului din mașină te loghezi cu userul tău în mașină pentru a avea acces la numeroase funcții.

BMW iX este primul model al BMW Group echipat cu un volan hexagonal. Geometria sa poligonală îl face ideal pentru comutarea între condusul autonom și cel activ. Conturul unic al inelului, inspirat din motorsport, are efectul suplimentar de a îmbunătăți accesul și confortul scaunelor.

Deși are o capotă mare, aceasta nu se deschide de către șofer, ci doar în service. Aici se ascunde electronica de putere, care are numeroase funcții. Pentru a completa cu lichid de parbriz, posesorii pot desface logo-ul de pe capotă.

un comentariu

  1. […] BMW iX (i20) este primul dintre vehiculele electrice BMW care folosește o platformă complet nouă, scalabilă pentru mașini electrice. iX are o arhitectură complet independentă, nu este un X5 electric, folosind o structură de aluminiu space frame, la fel ca Rolls-Royce Cullinan. Conceput special pentru… Cititi mai multe aici: BMW iX(I20), un SUV electric care se ridică la pretențiile oricărui client Roll-Royce […]

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here