Cele mai cumpărate produse de români de Black Friday

1

Sunt retaileri care derulează deja campanii de reduceri, iar alții vor avea mii de produse la oferte săptămâna viitaore. Iată care sunt cele mai cumpărate produse de români de Black Friday.

Promoțiille de Black Friday, cel puțin cele reale, ne fac să economisim bani dacă avem de cumpărat produse scumpe. Și cum se apropie perioada în care foarte multe magazie vor veni cu prmoții, iată ce caută românii.

În topul preferințelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018 se află produsele electrocasnice și electronice. Mai mult de jumătate dintre participanții la chestionar au declarat că au în plan achiziția de produse electrocasnice și electronice.

Cele mai cumpărate produse de români de Black Friday

Pe locul doi se află segmentul fashion. 16,6% dintre participanți intenționează să profite de promoții și să cumpere haine, încălțăminte și accesorii. Pe locul 3 se află segmentul destinat cărților, cu un procent de 9,1%.

Un procent ceva mai mic dintre respondenți, de 5,7%, și-au propus să cumpere articole de casă și grădină. Un procent identic dintre participanții la studiu spun că vor cumpăra și produse cosmetice și produse de îngrijire personală.

De unde se informează românii de Black Friday

Aproape jumătate dintre paricipanții la studiu spun că principala sursă de informar cu privire la ofertele Black Friday este eMag. Site-urile brand-urilor ocupă locul doi în preferințele participanților – 16,6%, urmate de comparatoarele de prețuri – 11,2%.

Cei mai multi respondenți preferă să facă cumpărăturile în dimineața zilei de Black Friday. Seara ocupă locul doi în preferințele participanților, iar miezul nopții se poziționează pe locul trei. Cei mai puțini aleg intervalul prânzului pentru a-și cumpăra produsele de Black Friday.

Potrivit studiului efectuat de agenția de digital marketing adLemonade, 38,5% dintre respondenti au alocat în 2017 un buget între 500 și 1.000 lei pentru cumpărăturile de Black Friday, 31,7% dintre ei au ales să cheltuie peste 1.000 lei, în timp ce 29,8% au cheltuit între 1-500 lei.

 

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here