HORNBACH, cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri din ultimii patru ani

1

Grupul HORNBACH a înregistrat o evoluție mixtă în al treilea trimestru din 2018. Creșterea s-a produs ca efect a cifrei de afaceri nete a concernului care a crescut cu 7,7%, ajungând la 1.084,9 milioane de euro în trimestrul III. Aceasta a fost si cea mai semnifictiva creștere trimestrială din ultimii patru ani și jumătate.

Pe parcursul exercițiului financiar 2018/2019, cifra de afaceri a subgrupului operativ HORNBACH Baumarkt AG a crescut semnificativ de la un trimestru la altul, ajungând la 1.006,4 milioane de euro în al treilea trimestru al anului 2018/2019. Dinamismul pe parcursul anului se remarcă în dezvoltarea cifrei de afaceri ajustată în funcție de suprafața comercială și de cursul valutar. După un plus de 2,3% în primul trimestru și o creștere de 3,4% în trimestrul II, al treilea trimestru din 2018/2019 a înregistrat o creștere de 6,2%. „În toamnă ne-am pus în mișcare cu adevărat. În Germania, magazinele noastre de materiale de construcții și de grădină s-au dezvoltat mai bine în toate lunile, decât branșa și au crescut cu 4,4% ajustat în funcție de suprafața comercială“, a spus Albrecht Hornbach, președintele Consiliului de Administrație al HORNBACH Management AG.

Cea mai mare contribuție la creșterea financiară au adus-o din nou, magazinele HORNBACH din cele opt țări europene în afară de Germania. „Cererea este în creștere. Magazinul nostru cu vânzare cu amănuntul funcționează în ciuda tuturor prognozelor sumbre. Digitalizarea este pentru noi o oportunitate uriașă. Prin combinarea afacerii clasice cu e-commerce putem oferi clienților noștri mai multă valoare decât concurența online pură, mai ales atunci când vine vorba de proiecte de renovare care necesită o consiliere intensă“, a adăugat Albrecht Hornbach.

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit oferă clienților săi o gamă largă de materiale de construcții și de grădină (comerț cu amănuntul DIY), destinate amenajării casei și grădinii.

 

Despre HORNBACH România

Fondată în anul 1877, HORNBACH este o companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa: Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România. Dintre acestea 6 sunt în România: București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu.

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. Compania le garantează acestora prețuri mereu mici. Prin deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește forța inovatoare, cu aproximativ 20.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

un comentariu

  1. […] Grupul HORNBACH a înregistrat o evoluție mixtă în al treilea trimestru din 2018. Creșterea s-a produs ca efect a cifrei de afaceri nete a concernului care a crescut cu 7,7%, ajungând la 1.084,9 milioane de euro în trimestrul III. Aceasta a fost si cea mai… Cititi mai multe aici: HORNBACH, cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri din ultimii patru ani […]

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here