IKEA deschide magazine la Timişoara, Cluj şi Braşov

0

Retailerul suedez de mobilă şi decoraţiuni a anunţat că va deschide trei noi magazine în afara Bucureştiului. IKEA deschide magazine la Timişoara, Cluj şi Braşov.

Cu vânzări record de peste o jumătate de miliard de lei, compania IKEA a anunţat că are în plan deschiderea de noi magazine în oraşele din provincie. Vizate de extinderea retailerului sunt oraşele Timişoara, Cluj-Napoca şi Braşov. Compania nu a semnat încă niciun angajament de achiziţie şi analizează mai multe oportunităţi. Magazinele vor fi deschide în următorii cinci ani.

Până atunci, la sfârşitul lui 2018 se va deschide cel de-al doilea magazin IKEA de la Bucureşti, în zona de est. Investiţia în noul magazin se ridică la 80 de milioane de euro, cu tot cu terenul, a mai anunţat compania.

IKEA deschide magazine la Timişoara, Cluj şi Braşov
IKEA deschide magazine la Timişoara, Cluj şi Braşov

În anul financiar 2016 (1 septembrie 2015 – 31 august 2016), magazinul IKEA din România a atins vânzări în valoare de 514.661.610 lei (fără TVA), în creștere cu 21,2% față de anul financiar precedent. Numărul total de produse cumpărate a fost de 17,3 milioane. 3,2 milioane de oameni au vizitat magazinul și 6,6 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul IKEA.ro

Ce s-a vândut cel mai bine

Cel mai mare număr de produse IKEA de până acum a intrat în casele românilor în anul financiar 2016. Dintre cele 17,3 milioane de produse vândute, 79,5% au fost produse de mobilier și 20,5% accesorii și decorațiuni. Dintre obiectele de mobilier, familia BESTÅ pentru camera de zi a avut cel mai mare succes. Au fost vândute peste 80.000 de produse vândute. În departamentul de decorațiuni și accesorii, familia de farfurii OFTAST a avut cele mai bune vânzări, cu peste 311.000 de bucăți.

IKEA deschide magazine la Timişoara, Cluj şi Braşov
IKEA deschide magazine la Timişoara, Cluj şi Braşov

În anul financiar 2016 au fost înregistrate 103.975 de comenzi online, o creștere de peste 140% a vânzărilor generate în comparație cu anul financiar 2015. Cele mai multe comenzi au venit din București, Cluj, Timișoara, Iași și Constanța.

5,5% din vânzările totale au fost generate de gama de produse pentru o viață mai sustenabilă acasă, care a crescut cu 31% în comparație cu anul anterior. Programul „O viață mai sustenabilă acasă”, în care consumatorii vor testa produse IKEA pentru a economisi energie, apă, îmbunătăți managementul deșeurilor și reciclarea acasă, va fi implementat în noiembrie 2016, cu membrii IKEA FAMILY. Acest program continuă pentru consumatori, după ce a fost testat cu succes cu angajați IKEA România și bloggeri.

IKEA deschide magazine la Timişoara, Cluj şi Braşov
IKEA deschide magazine la Timişoara, Cluj şi Braşov

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here