Jumătate de million de români folosesc produsele STIHL

0

STIHL România, lider al pieței locale pe segmentele motoferăstraie și motocoase, a anunțat, recent, că numărul utilizatorilor mărcii STIHL în România se ridică, în prezent, la peste 500.000, numărul acestora urmând să crească începând in acest an, ca urmare a programului de reconfigurare funcțională și vizuală a rețelei de magazine, precum și a extinderii portofoliului de produse.

“Am fost mereu prerocupați să investim în calitate, iar acest aspect s-a reflectat și în creșterea numărului utilizatorilor produselor noastre. Potrivit datelor pe care le deținem, peste 500.000 de români folosesc, în prezent produse ale mărcii STIHL, iar această cifră va crește, cu siguranță, începând din 2016, pentru că vom continua proiectele de investiții în creșterea calității, atât a rețelei de magzine, cât și a produselor”, a declarat Ioan Mezei, directorul general al STIHL România, pentru Casoteca.ro

În acest an, STIHL România a început un program de reconfigurare vizuală și funcțională a rețelei, proiect care va necesita o investiție de 5 milioane de euro.  Acesta presupune reamenajarea, la un nivel calitativ superior a magazinelor, pentru unele dintre ele, cu suprafața de minim 80 de metri pătrați, existând și posibilitatea transformării într-un concept denumit de companie “flagship store STIHL”. STIHL România și-a propus deschiderea a 51 de asemenea spații de tip flagship store până în 2017, urmând ca numărul acestora să depășească 60, în următorii doi-trei ani.

“Conceptul de prezentare este unul revoluționar chiar și la nivelul rețelei. Prin aceste proiecte, țara noastră a devenit un referențial la nivel mondial în ceea ce privește dezvoltarea rețelei. Lucrurile se mișcă extrem de rapid, iar dealerii noștri au receptat foarte bine schimbările pe care dorim să le facem. Astfel, de la începtul anului am reamenajat 26 spații și am deschis 3 magazine de tip flagship, urmând ca până în decembrie să mai deschidem în 28 astfel de spații reprezentative”, precizează Ioan Mezei.

service stihl 2

În plus, compania va continua investițiile în creșterea calității magazinelor din rețeaua STIHL și la nivelul compartimentelor de service, aproape 20% dintre  acestea urmând să fie utilate și reconfigurate după noi standarde în acest an.

“Deși absolut toți utilizatorii mărcii STIHL beneficiază de un nivel de service ridicat pentru orice tip de problemă, am decis, ca pe lângă programul de reconfigurare a rețelei de distribuție lansat în acest an, să continăm să dezvoltăm imaginea de calitate completă pe care STIHL a demonstrat-o constant de la intrarea pe piața românească și în zona de service. Din cele 320 de magazine care comercializează produsele noastre în România, 295 dispun de ateliere de service, 15 dintre ele fiind deja reconfigurate, iar până la sfârșitul lui 2016 alte 45 de magazine vor avea ateliere upgradate la noi standarde, astfel că putem spune că aproape întreaga rețea va fi acoperită din acest punct de vedere”, a mai spus directorul general al STIHL România.

service stihl 1

În primele patru luni ale acestui an, compania a înregistrat o creștere a vânzărilor de aproximativ 10%, cele mai importante rezultate fiind consemnate pe segmentele motoferăstraie și motocoase. De asemenea, vânzările de consumabile, care dețin o pondere de circa 50% din cifra de afaceri a companiei, au crescut față de anul precedent. În categoria consumabile sunt incluse piesele de schimb, uleiurile, șinele și lanțurile.

Predarea stafetei, o componenta importanta a companiei

De asemenea, compania germana va continua și proiectul “Clubul tinerilor antreprenori”, care susține, prin programe de consultanță și training-uri, pregătirea viitorilor dealeri pentru preluarea ștafetei la nivelul business-urilor STIHL de la părinții lor.

“În următorii zece ani circa 30% din business-urile STIHL vor fi în situația de a preda ștafeta. Suntem a patra țară europeană care a implementat Clubul tinerilor antreprenori și încercăm să devenim o referință și pe acest subiect”, a afirmat Ioan Mezei.

Cifra de afaceri record pentru in 2015

Compania mama a anunţat în 2015,  la nivel internațional, o creştere de 8,9%, atingând o cifră de afaceri record de 3,25 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018. Investițiile globale de anul trecut au atins 235 milioane de euro, cel mai înalt nivel din istoria companiei. Anul acesta compania împlinește 90 de ani, fiind înfințată în 1926 de Andreas Stihl în Stuttgart. STIHL România este o companie deținută 100% de firma mamă și a fost înființată în 19997. În prezent, compania importă motounelte sub brandurile STIHL și Viking.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here