Mallul ParkLake din Capitală se deschide pe 1 septembrie

0

Cel mai nou mall din Bucureşti se va deschide de 1 septembrie, au anunţat companiile care au investit 180 de milioane de euro în centrul comercial. CasoTeca îţi spune că mallul Parklake din Capitală se deschide pe 1 septembrie.

Pe 1 septembrie 2016, ParkLake, mallul construit în apropierea parcului Titan din Capitală îşi va deschide uşile pentru public.

Prin combinaţia sa modernă şi unică de chiriaşi, ParkLake va transforma cartierul Titan într-o destinaţie comercială atrăgătoare. Centrul comercial va introduce noi branduri pe piaţa din România, cum ar fi Forever 21, Play Park, Lanidor şi Lynne.

ParkLake va găzdui şi un cinematograf multiplex cu 14 săli, operat de Cinema City, precum şi alte magazine ancoră principale cum ar fi H&M, toate brandurile Inditex din Romania (Zara, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho, Bershka, Stradivarius şi Pull & Bear), Debenhams, Koton, LPP Group cu toate cele 5 branduri (Reserved, Mohito, SinSay, House şi Cropp), WorldClass, Altex, Hervis, IPB, Lem’s. Alte branduri care completează oferta comercială şi de agrement includ Collective, Levi’s, Motivi, Tommy Hilfiger, Gant & Lacoste, CCC, Springfield, Lee Cooper, KVL, TimeOut, Geox, Il Passo, Aldo, Desigual, Swarovski, Khulto, Fossil, Teilor, Douglas, Sephora, Mac, Yves Rocher, Kendra.

Mallul ParkLake din Capitală se deschide pe 1 septembrie
Mallul ParkLake din Capitală se deschide pe 1 septembrie

Totodată s-a confirmat noua ofertă de decoraţiuni interioare, electrocasnice şi aparatură cu alţi chiriaşi ca Zara Home, Bonsai, Altex and Arsis, completată de magazine de jucării şi librării ca MaxiToys, Smyk, Mothercare, Lego şi Carturesti. ParkLake va oferi de asemenea o gamă largă de echipamente sportive găzduind branduri precum Hervis, Intersport, Nike, Adidas şi Sketchers.

Oferta de restaurante şi cafenele va pune în valoare arhitectura şi designul inovator din zona de restaurante cu terasa sa spaţioasă, prin diversitatea numelor precum KFC, Pizza Hut, Paul, Wu Xing, Brioche Dorée, Starbucks, Gloria Jean’s Coffees, K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, La Cerdac, Chopstix, SaladBox, printre altele.

Arhitectura modernă urmăreşte tema parc – natură – familie 

Centrul comercial gravitează în jurul temei „Parc – Natură – Familie”, deschizând vizitatorilor o întreagă lume de experienţe comerciale inovatoare, care totodată răspunde cerinţelor de servicii şi confort ale vizitatorului modern, cum ar fi parcarea prietenoasă, zonele de relaxare, lumina abundentă din mall, combinate cu activităţile recreative şi o ambianţă care respectă mediul. Conceptul exterior şi interior se subsumează şi ele temei „Parc – Natură – Familie” şi vor integra ParkLake ca destinaţie ce vine să prelungească activităţile recreative din parcul învecinat.

Mallul ParkLake din Capitală se deschide pe 1 septembrie
Mallul ParkLake din Capitală se deschide pe 1 septembrie

Centrul comercial va avea o terasă cu restaurante cu bucătărie internaţională de unde se poate admira parcul precum şi o zonă verde pentru activităţi sportive şi de relaxare, evenimente speciale sau pieţe de sezon ce vine să completeze ceea ce oferă parcul, dând naştere unui nou spaţiu pentru recreere şi destindere in aer liber.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here