O blondă, o roșcată și o brunetă se plimbă cu un Suzuki SX4 S-CROSS

1

O blondă, o roșcată și o brunetă se plimbă cu un Suzuki…. Nu, nu este începutul unul banc, este o poveste pe bune, trăită de mine și de prietenele mele în cel mai nou model de Suzuki SX4 S-CROSS. 

 

Ca fată nu le am prea mult cu mașinile, dar cei de la DAB m-au convins că mașina asta se va conduce singură, așa că am zis să îi dau o șansă. Ei bine, știți cum sunt fetele, pe noi ne impresionează mai mult culoarea mașinii decât stabilitatea sau puterea, dar trebuie să recunosc că mașina asta m-a făcut într-un weekend să devin fanul ei.

Vineri noaptea am decis să renunț la ieșirea sătămânală din Centrul Vechi al Capitalei și să merg mai spre munte în superbul Suzuki, care, trebuie să recunosc, m-a cucerit cu design-ul său încă de la primul ”date”.

Imediat ce am ieșit din oraș, pe autostrada București-Ploiești, mașina parcă și-a luat zborul. Și nu, nu consumasem nimic înainte și nici nu depășeam viteza legală (prea tare), doar că ne trezeam că am mai făcut câțiva kilometri fară să simțim drumul autentic românesc.

Citeşte şi Destinaţie de weekend: Turul Ciclist al Sibiului

Emma, bruneta de la volan, se credea un bun cetățean, doar că aproape de ieșirea de pe autostradă nu și-a dat seama că acul kilometrajului deja trecuse de pluus 130, iar consumul nu se modificase prea mult. Acum așteaptăm amenda, dar a meritat pe deplin.

Timp de 45 de minute, până am ajuns la Ploiești am făcut din Suzuki S Cross clubul nostru de noapte personal în care noi eram animatoarele, dj-ul și barmanul. Chiar am reușit să dansăm, spre mirarea celorlalți participanți la trafic, și fără să o distragem pe Ema de la șofat. Cui îi mai trebuie viață de noapte când poți avea așa ceva?

Am făcut un popas la Ploiești și de acolo am luat drumul către Seciu, un loc de care auzisem numai lucruri frumoase și am vrut să vedem cu ochii noștri Ploieștiul de la înălțime și să testăm modul Off Road al mașinii, pentru că da, înainte să pornim la drum ne-am interesat și am aflat că mașina are 4 setări ale sistemului de tracţiune integrală: Auto, Sport, Snow, Lock. Vă spun sincer că sistemul Lock ne-a ajutat pe drumul de țară pe care am mers 🙂 Nu credeam că vom ieși de acolo decât tractate, dar nici nu a trebuit să depunem mare efort.

În două ore am trecut de la o stare la alta. După distracția tipic bucureșteană de pe drum, urmată de adrenalina de pe serpentinele care tot urcau și coborau, la care se adăuga priveliștea mirifică de deasupra orașului aurului negru și întorcându-ne înapoi la distracție, mașina asta ne-a oferit ce nu puteam avea nici într-o săptămână întreagă.

Stabilitatea, confortul și flexibilitatea cu care se conduce nu ne-au mai lasat să ne dăm jos din ea până dimineața și ne-am tot plimbat între Braşov și București. Și că tot spuneam că ne-am făcut clubul nostru personal. Nu doar că ne conectasem telefoanele prin bluetooth la mașină, dar sunetul era extraordinar.

A, și să nu uit. Știți cât de împrăștiate sunt fetele. Ei bine, navigația mașinii ne-a ajutat să nu ne rătăcim și să scutim timp prețios pentru o noapte cu orele limitate.

După o noapte de pomină, bine, mai bine spus dimineață, au urmat două zile și mai și. Am decis să spargem barierele stereotipale cum că fetele se lasă agățate de mașina unui bărbat, așa că am ieșit noi la agățat, și chiar ne-a ieșit.

Câteva ture pe la Snagov, câteva prin București, pe la Constituției sau Unirii și deja aveam stabilite câteva întâlniri. Nu știu dacă am impresionat noi cu ceva, dar mașina cu siguranță a avut un rol definitoriu.

 

După toată plimbarea de colo, colo, ne-am dat seama că mașina este excelentă pentru oraș (deși nu am avut nimic de reproșat, dimpotrivă, la drum lung sau de țară). Parcările parcă se făceau singure. Mă rog, în principal le făcea Emma, dar senzorii au fost de mare ajutor. Răspunde la comenzi imediat ce le gândești și te ajută să fii mult mai atent la trafic și mai puțin la partea tehnică. Pe scurt, așa cum spuneam și mai sus, mașina parcă se conduce singură.

A fost un weekend genial, ne-am super distrat, iar acum am pus un pariu: care o să strângă prima bani să cumpere o mașină la fel. Eu deja pun la saltea.

 

 

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here