STIHL România – investiție de 5 milioane euro în reconfigurarea vizuală și funcțională a rețelei de distribuție

1
Stihl

STIHL România are în desfășurare o investiție de cinci milioane de euro pentru reconfigurarea vizuală și funcțională a rețelei de distribuție.

“De anul trecut, am demarat o serie de proiecte care vizează o creștere cantitativă a rețelei, dar în special una calitativă. Practic, am intrat într-un amplu proces de reamenajare a spațiilor comerciale și de service, care ne determină să apreciem că ne aflăm în cea mai dinamică perioadă a companiei. Acest proces va continua și pe parcursul acestui an, estimând ca până la sfârșitul lui 2016 vom avea o treime din rețea reconfigurată după noi standarde vizuale și de funcționalitate”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL România.

KM 56 STIHL motocoasaSTIHL avut anul trecut o creștere de 10% a afacerilor,  motorul de creștere fiind grupa motoferăstraie, dar și de grupa de motocoase, care a avut o evoluție cu  15% față de 2014, având o perspectivă consistentă de dezvoltare și pentru acest an.

Rețeaua STIHL numără, în prezent, aproximativ 300 de magazine, pe o suprafață totală de 13.000 mp, efortul investițional  pentru reconfigurarea stilistică și funcțională ridicându-se la 5 milioane de euro.

“O particularitate specifică a acestui proiect este că orice dealer poate accesa un nivel superior de amenajare, pentru magazine de minim 80 mp, fapt care va transforma spațiul respectiv în ceea ce noi numim flagship store STIHL. Este nivelul cel mai înalt de prezentare și funcționare pe care un spațiu STIHL îl poate atinge”, a mai spus Mezei, care a adăugat că, până la începutul anului viitor, compania are planificate inaugurarea a 49 de astfel de spații, iar în 2-3 ani, numărul acestora putând să ajungă la 60.

CITEȘTE ȘI Două noi utilaje pentru îngrijirea gardurilor vii de la STIHL

“Am propus acest concept dealerilor încă din 2014, de atunci am reușit să-l implementăm în 26 magazine. Mesajul pe care l-am primit din rețea a fost unul extrem de pozitiv și, iată, că în acest an vom avea deja inaugurate magazinele cu cel mai înalt standard de prezentare din piață. Conceptul este unul revoluționar chiar și la nivel global, astfel că România a funcționat inițial ca piață pilot de implementare și acum poate să furnizeze know-how pe acest sector pentru restul lumii unde STIHL este prezentă”, a adăugat directorul general al companiei.

În prezent, rețeaua STIHL din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine și spații de service.  Compania importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here