Un nou an, o nouă baie: Modernizare DIY prin relansarea gamei de baterii GROHE Swift

0

Surprinzător de ușor: GROHE Swift vine cu tot ceea ce este necesar pentru o renovare rapidă și accesibilă a băii

Aspect și funcționalitate îmbunătățite: design contemporan cu caracteristici eficiente din punct de vedere al resurselor și economisirea banilor, precum GROHE EcoJoy și GROHE Long-Life ES

Baie holistică: bateria GROHE Swift este disponibilă în diferite dimensiuni pentru a se potrivi oricărei chiuvete, oferind opțiuni pentru baterii de duș și cadă expuse sau încastrate

București, 12 februarie 2024 – La începutul unui nou an, GROHE – un brand internațional pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii, relansează gama de baterii GROHE Swift pentru a ușura renovările din baie, dar și pentru a le face mai accesibile tuturor.

Parte din portofoliul Grohe QuickFix, aceste baterii contemporane și accesibile, disponibile în diferite dimensiuni, vin cu tot ceea este nevoie pentru a realiza modernizarea perfectă în regim DIY. Produsele sunt integrate într-un un pachet care te scapă de griji în instalare întrucât includ un manual de instrucțiuni, instrumentul pentru montaj și un videoclip explicativ ușor de urmărit.

O soluție modernă și accesibilă, noua baterie GROHE Swift are un design îmbunătățit, cu un mâner minimalist. Bateria este mai înaltă și mai lungă față de predecesoarea sa, făcând-o mai ușor de utilizat. Disponibilă într-o gamă variată, caracteristicile sale asigură că este rezistentă și rentabilă. Tehnologia de economisire a apei GROHE EcoJoy ajută la reducerea consumului de apă fără a compromite confortul. Acest lucru se datorează și tehnologiei GROHE Long-Life ES, un mecanism integrat de economisire a energiei care permite curgerea apei reci doar atunci când mânerul este în poziția de mijloc, prevenind astfel utilizarea inutilă a apei calde și, implicit, a energiei.

Bateria GROHE Swift este disponibilă în mai multe dimensiuni de la S la XL pentru a asigura încadrarea perfectă pentru orice tip de chiuvetă.

Pentru a crea un aspect uniform în baie, noua gamă GROHE Swift oferă opțiuni de baterii de duș și cadă expuse și încastrate, care sunt ușor de instalat și se potrivesc perfect cu orice tip de chiuvetă.

Acest lucru oferă baza pentru o renovare rapidă și eficientă. Iar prin adăugarea unor mici schimbări precum o nouă culoare a pereților și accesorii asortate, modernizarea băii în noul an poate avea un impact chiar mai mare.

Vă invităm să urmăriți GROHE și pe canalele de social media:

Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn și YouTube

Despre GROHE

GROHE este un brand de renume mondial pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producător japonez de produse pionierat dedicate apei și locuințelor, LIXIL. Din dorința de a oferi „Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmărește valorile de brand ale calității, tehnologiei, designului și durabilității. Puncte de atracție renumite, cum ar fi GROHE Eurosmart sau seria de termostate GROHE, precum și inovațiile revoluționare, cum ar fi sistemul de apă GROHE Blue, subliniază expertiza companiei. Concentrat pe nevoile clienților, GROHE creează astfel soluții de produse inteligente, durabile, care îmbunătățesc viața și oferă o valoare adăugată relevantă pentru clienți. Pentru a ușura munca de zi cu zi pentru partenerii săi profesioniști, brandul oferă, de asemenea, o gamă cuprinzătoare de servicii, inclusiv programul de fidelizare GROHE + și GIVE – un program de instruire pentru următoarea generație de instalatori.

Având apa în centrul activității sale, GROHE contribuie la strategia de responsabilitate a LIXIL cu un lanț valoric de economisire a resurselor: de la producție neutră în CO2*, tehnologii de produse care economisesc apă și energie, eliminarea plasticului inutil din ambalajul produsului, până la lansarea produselor Cradle to Cradle Certified®. Cu ecosistemul hibrid de comunicare GROHE X, brandul oferă stimulente suplimentare industriei. Fie că este platforma digitală de experiență a brand-ului, fizic sau hibrid în GROHE X Brand & Communication Experience Center din Hemer, Germania sau pe drum cu GROHE X Motion Trucks, brandul conectează oamenii pentru a îmbunătăți scopul LIXIL de a „face case mai bune să devină realitate. pentru toată lumea, pretutindeni”.

* include proiecte de compensare CO2, mai multe pe green.grohe.com.

Despre LIXIL

LIXIL (TSE Code 5938) realizează produse de pionierat dedicate apei și locuințelor, care soluționează zilnic provocările din viața reală, făcând ca locuințele mai bune să devină o realitate pentru toată lumea, peste tot. Bazându-ne pe moșternirea noastră japoneză, creăm tehnologii de vârf și inovăm pentru a face produse de înaltă calitate care transformă casele. Dar diferența LIXIL este modul în care facem acest lucru; printr-un design cu sens, cu spirit antreprenorial, cu dăruire pentru îmbunătățirea accesibilității în toate și o creștere economică responsabilă. Abordarea noastră prinde viață prin branduri de top din industrie, printre care INAX, GROHE, American Standard și TOSTEM. Aproximativ 55.000 de colegi care operează în peste 150 de țări sunt mândri să facă produse care ating viața a peste un miliard de oameni în fiecare zi. Aflați mai multe pe www.lixil.com.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here