AdePlast crește cifra de afaceri cu 24 de procente faţă de 2013

0
Marcel Barbut, CEO AdePlast

Compania AdePlast a ajuns în primele 9 luni ale acestui an la o cifră de afaceri de 241 milioane lei ( 54 milioane euro), în creştere cu 24 de procente faţă de 2013. „Cel mai neprietenos an din istoria de 18 ani a AdePlast este acest 2014. Nu pentru că nu am crescut, căci am crescut mult. Ci pentru că este extrem de derutant să funcţionezi într-o piaţă care şi-a pierdut total direcţia. Din august, piața a început să scadă şi trendul a continuat în septembrie, comportament cu totul atipic pentru sectorul construcţiilor care, de obicei, creşte în intensitate în ultimul trimestru” a declarat Marcel Bărbuţ, CEO AdePlast.

Conform estimărilor AdePlast, sectorul construcţiilor în ansamblul său s-a contractat cu câteva puncte procentuale în cele 9 luni din anul curent. „Pentru ca piaţa noastră să iasă la sfârşit de an măcar la nivelul lui 2013 ar trebui să avem un ultim trimestru extraordinar, lucru însă greu de imaginat. Oricum, piaţa s-a susţinut din investiţii private şi din renovări” a afirmat Marcel Bărbuţ.

AdePlast a obținut o crește de 24 de procente după 9 luni, ca urmare a folosirii integrale a investiţiilor sale din ultimii ani: vopsea, polistiren expandat şi extrudat şi mortare uscate. „Într-o piaţă în care preţul este singurul criteriu de alegere a unui produs, să reuşeşti să creşti fără campanii de reduceri permanente şi fără a-ţi afecta profitabilitatea, înseamnă că poţi să oferi acel preţ. Asta nu e de mirare dacă ne gândim că de la începutul crizei AdePlast a investit permanent în tehnologie şi în tehnologia cea mai nouă la momentul contractării lucrării” a mai spus Marcel Bărbuţ.

Anul acesta, AdePlast s-a axat pe divizia de vopsele datorită gamelor noi pe care le-a adăugat în ofertă. „Acum contăm serios pe piaţa de vopsele și cu alte produse, cum ar fi lacurile şi grundurile pentru lemn şi metal, pe lângă deja clasica vopsea lavabilă şi tencuielile structurate. Vom depăşi businessul de anul trecut pe această zonă” a declarat Marcel Bărbuţ.

5 tipuri de polistiren au facut diferenta

 

termosistem polistiren grafitat

La creșterea businessului companiei au contribuit de asemenea și cele 5 tipuri de termosistem. „Aici am facut treabă, deşi vorbim de o piaţă extrem aglomerată, doar pentru că am acoperit integral cu cele 5 tipuri de termosistem întreaga piaţă. Faptul că putem livra de pe cele trei platforme AdePlast ne oferă un avantaj major care se poate măsura în timp şi bani” a adaugat Marcel Bărbuţ.

Exportul a reprezentat și el o altă sursă de creșere aducând companiei o cifră de afaceri de circa 2,6 milioane de euro. „AdePlast a reuşit să pătrundă la Vest până în Belgia, prin Ungaria, Austria şi Germania, la Sud mergem şi în Grecia, dar avem deja o prezenţă bună în Bulgaria, iar la Est suntem prezenţi în Moldova. Aşteptăm cu mare interes aşezarea pe un făgaş normal a situaţiei în Ucraina şi vom începe vindem şi acolo” a menționat Marcel Bărbuţ.

Producătorul român de materiale de construcţii AdePlast are trei platforme industriale situate în Oradea, Ploieşti şi Roman.

 

 

Autor: Iulia Gubandru

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here