În contextul redresării pieței locurilor de muncă după criza financiară prelungită și a exodului muncitorilor de peste hotare, multe dintre companiile românești se confruntă cu lipsa de personal. MENATWORK , una dintre cele mai longevive companii care produce și comercializează materiale de construcții, anunță și ea un nou start al angajărilor în București și Bacău în domeniul comercial, resurse umane și producție.
Una dintre principalele probleme cu care se confruntă cineva când vrea să se angajeze este experiența solicitată de către angajatori. Ofertele propuse de MENATWORK se adresează și celor care au acestă problemă, experiența necesară pentru posturile aflate în discuție pornind de la minimul de un an. Acestea vizează activitățile de agent comercial, ofițer front office și director al Departamentului de Resurse Umane și montator de subansable în Departamentul de Producție.
Compania este prezentă pe piața din România de peste 20 de ani, având în prezent filiale în cinci orașe mari din țară și de peste hotare. Acesta are la ora actuală aproape 300 de angajați. MENATWORK este recunoscută pentru echipa sa, în care mai mult de 90% dintre angajați au o vechime de peste 5 ani în cadrul companiei.
Aceștia spun că principalele atuuri pe care le-au găsit acolo sunt reprezentate de cultura organizațională îndreptată către nevoile oamenilor, responsabilitatea și buna înțelegere. Învățarea și perfecționarea continuă a personalului se află în fruntea priotităților companiei.
De-a lungul timpului, compania și-a construit într-un mod durabil relația cu angajații prin grija față de familiile acestora. În acest sens, organizează periodic diverse acțiuni sportive și de divertisment pentru copii și le oferă burse financiare pentru performanțele școlare.
Aceasta promite viitorilor angajați să le ofere un mediu care permite ascensiunea profesională și susținere din partea întregii echipe. Mai multe detalii legate de posturile disponibile găsiți la rubrica de Resurse Umane de pe site-ul companiei.