Ce să faci să nu ți se mai rupă unghiile. Trucuri pe care toate femeile trebuie să le știe

0

Orice femeie își dorește unghii frumoase, lungi și puternice. Te regăsești printre ele? Dacă da, ai ajuns în locul potrivit. Mai jos, îți prezentăm 7 trucuri pentru a avea unghii sănătoase, tari și rezistente. Deși poate părea dificil, cu puțină grijă și folosind cele mai bune instrumente disponibile, vei reuși să-ți îndeplinești acest vis. Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să obții unghiile dorite!

Ce să faci să nu și se mai rupă unghiile

Pentru a avea unghii lungi și puternice, nu este nevoie de proceduri complicate sau costisitoare.

Folosind trucurile naturiste de mai jos și acordând atenție îngrijirii zilnice, vei putea să-ți transformi unghiile în veritabile bijuterii naturale. Încearcă aceste sfaturi și bucură-te de unghii sănătoase și frumoase.

Lămâia

Vitamina C din lămâi stimulează creșterea și întărirea unghiilor. Masează-ți unghiile de la mâini și picioare cu o felie groasă de lămâie o dată pe zi. După cinci minute, clătește-le cu apă caldă. Aceasta va accelera creșterea unghiilor și le va menține curate și fără bacterii.

Uleiul de cocos

Uleiul de cocos, bogat în vitamina E și antioxidanți, este ideal pentru creșterea unghiilor. Masează-ți unghiile cu ulei de cocos cald în fiecare seară înainte de culcare. Uleiul de cocos hrănește și protejează unghiile, făcându-le mai rezistente și strălucitoare.

Sucul de portocale

Portocalele stimulează producerea de colagen, esențial pentru creșterea și vitalitatea unghiilor. Înmoaie-ți unghiile în suc natural de portocale timp de 10 minute, apoi clătește-le cu apă caldă și hidratează-le. Antioxidanții din portocale previn infecțiile și întăresc unghiile. Repetă zilnic pentru cele mai bune rezultate.

Descoperă și: Nu știi ce culoari să-ți faci unghiile vara aceasta? Iată ce recomandări au specialiștii

Uleiul de măsline

Pentru unghii deteriorate și fragile, uleiul de măsline este soluția ideală. Încălzește puțin ulei de măsline virgin și masează-ți unghiile și cuticulele timp de cinci minute. Acoperă-ți mâinile cu mănuși și lasă uleiul să acționeze pe tot parcursul nopții.

Consumul de biotină

Biotina (vitamina B7) stimulează creșterea unghiilor și a părului. Include în dieta ta alimente bogate în biotină, precum bananele și avocado. Poți lua și suplimente de biotină, dar consultă un medic înainte de a începe orice cură pentru a te asigura că este potrivită pentru tine.

Legumele cu frunze verzi

Spanacul și alte legume cu frunze verzi sunt bogate în acid folic (vitamina B9), esențial pentru creșterea și întărirea unghiilor. Consumă zilnic o porție de verdețuri pentru a contribui la sănătatea și rezistența unghiilor tale.

Cojile de ouă

Calciul din cojile de ou ajută la întărirea unghiilor. Pisează cojile de ou până obții o pastă și aplic-o pe unghii. Lasă să acționeze timp de 20-30 de minute, apoi clătește. Acest tratament simplu și eficient va stimula creșterea și întărirea unghiilor tale.

Sursa: ego.ro

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here