Cum arată primul Wine Spa din România

2
Wine Spa

Ideea de a crea un Wine Spa în România a apărut după un research realizat atât pe piața din România cât și din Europa. Având în vedere că deja hotelul Ramada din Oradea avea ca temă o poveste a vinului, toate sălile de conferință fiind denumite după unele regiuni viticole: Toscana, Bordeaux, Piemonte, Madera și Porto dar și restaurantul Syrah, s-a continuat acestă poveste cu un spa unic în România care utilizează vinoterapia – Riserva Wine Spa.

“Ramada Oradea a pornit ca un hotel dedicat targetului business. În ultimii ani în Oradea, piața hotelieră s-a diversificat. Astfel, am decis să aducem o noutate în peisajul hotelier, și, după un research realizat atât pe piața din România cât și din Europa s-a născut ideea Riserva Wine Spa, un spa care aduce în premieră în România beneficiile vinoterapiei, ” a declarat Romeo Ionescu, managerul general al Hotelului Ramada Oradea.

Ahitectura întregii locații constă într-un stil minimalist în culori calde, prietenoase. Designul Spa-ului a fost aliniat acestui stil și poartă semnătura Davidsign. Spațiul interior urmează ritmul unei degustări de vin, începând cu lounge-ul Decantarium unde oaspeții pot savura o selecție rafinată de vinuri, continuând cu camerele de terapie Aroma, Body, Balance și încheind cu Premier Cru, rezervată tratamentelor faciale. Camera Magnum este destinată tratamentelor în tandem. Punctul final al călătoriei și anume terasa Riserva oferă o panoramă superbă a centrului istoric al orașului care poate fi privită și direct din jacuzzi. Spa-ul oferă în completare o cameră de relaxare salină – Mineralia (perete de sare Himalaya și podea cu sare Praid), saună, cadă cu hidromasaj de interior de două persoane pentru ritualurile cu apă, sală de fitness by LifeFitness și terasa panoramică cu șezlonguri și jacuzzi de exterior.

 

Elementele de impact sunt reprezentate în primul rând de recepția albă din MDF vălurit suspendată pe cadru de sticlă și de peretele din spatele recepției decorat cu sticle de vin aliniate pe trei console de lemn luminate din spate. Interesante sunt și podelele montate în unghi de 45 grade cu aspect de lemn din butoi de vin inscripționate cu nume de zone viticole și branduri de vin, decorurile murale manufacturate de un artist local realizate pe pereții camerelor de terapii, fiecare cameră având un alt motiv. Alte elemente specifice acestui spa sunt: lounge-ul Decantarium unde oaspeții pot servi un pahar de vin, parfumul ambiental caracteristic spa-ului cu miros de vin și nu în ultimul rând tablourile din camera Decantarium realizate în vin.

 

Designul interior semnat de Davidsign este cald și rafinat, fără a fi însă opulent. Imaginea Riserva Wine Spa este curatoriată de Manifest Advertising. Amenajarea a constat în reconversia unui etaj de camere mai precis etajul șapte al hotelului care a fost reamenajat pentru lansarea Riserva Wine Spa. Durata reconversiei a fost de opt luni respectiv până la finalul anului 2014.

 

Elemente de decor cele mai des folosite pentru acest tip de locații sunt elemente legate de industria vinului, de echipamentele folosite în acestă industrie ca de exemplu pluta, sticla de vin, decantoarele, butoaie de vin, vița de vie etc.  Aici totul depinde de armonizarea modelului architectural cu locația în care este plasat și realizarea unui design care nu are limite din punct de vedere conceptual.

Prin amenajarea acestui wine spa se dorește crearea unui efect de dependență oferind o oază de relaxare și intimitate oaspeților care vor dori să evadeze din cotidian într-un spațiu aflat la înălțime, atât la propriu cât și la figurat , spa-ul fiind situat la ultimul etaj  al hotelului Ramada Oradea. Riserva Wine Spa este dedicată celor care fac din Spa un lifestyle cotidian, o ocazie de experimentare și bucurie a descoperirii noului în obișnuit, adăugând însă selecție și mix exclusivist.

„Planurile noastre de viitor constau în transformarea hotelului, a spa-ului și a restaurantului într-o destinație. Estimăm ca Riserva Wine Spa să aducă în primul an creșteri de aproximativ 7% în cifra de afaceri a hotelului”, a adăugat Romeo Ionescu.

Provocarea în ceea ce privește realizarea unui asemenea proiect constă în evidențierea serviciilor comparativ cu restul pieței, crearea unei nișe de piață pentru a include astfel România pe harta turismului de wine spa, alături de Franța, Australia, America, Noua Zeelandă și Africa de Sud.

 

 

Autor: Iulia Gubandru

2 comentarii

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here