Hornbach România, retailerul local de materiale de construcţii şi grădinărit, organizează anul acesta cea de-a 7-a ediţie a Târgului de Crăciun în toate magazinele proprii. „În fiecare an, toate magazinele Hornbach reînvie spiritul sărbătorilor de iarnă şi îşi aşteaptă clienţii cu mii de produse specifice Crăciunului. Încă de la intrarea pe piaţa locală am dorit să respectăm această tradiţie, iar anul acesta am ajuns la cea de-a 7-a ediţie a Târgului de Crăciun”, a afirmat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Încă din data de 24 octombrie, în fiecare magazin Hornbach, clienții pot găsi peste 2.000 de articole de sezon în zonele special amenajate. Cu o suprafaţă de aproximativ 200 metri pătraţi, în fiecare locaţie, sunt disponibile globuri, produse de iluminat, brazi şi alte deocoraţiuni diverse. ”Clienţii Hornbach vor avea posibilitatea de a alege, de exemplu, din peste 170 feluri de globuri cu un stoc de 7.800 bucăţi, peste 320 articole diferite pentru iluminat cu un stoc de 17.000 bucăţi, atât pentru exterior cât şi pentru interior, decoraţiuni diverse, lumânări, ghirlande sau brazi de Crăciun, de mai multe dimensiuni şi înălţimi, printre care se numără şi specia Abies Nordmanniana, adusă din Danemarca”, a declarat Mugurel – Horia Rusu.
Anul acesta în magazinele de materiale de construcţii şi grădinărit Hornbach, clienţii pot găsi produse de sezon unicat pe piaţa locală și în exclusivitate globuri de sticlă pictate manual. Ca în fiecare an în perioada Târgului de Crăciun, Hornbach va organiza şi activităţi speciale pentru copii.
„În fiecare an, Târgul de Crăciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei, atât în România cât şi în toate celelalte ţări europene în care operăm. În ceea ce priveşte produsele care înregistrează cele mai mari vânzări, brazii, ghirlandele luminoase şi globurile se află pe primele locuri”, a adăugat Mugurel – Horia Rusu.
În afară de produsele destinate sărbătorilor de iarnă, clienţii Hornbach au posibilitatea de a alege permanent din cele peste 120.000 de produse, dintre care 60.000 mereu pe stoc şi alte 60.000 disponibile la comandă, în toate cele cinci magazine.
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa. Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania își desfașoară activitatea în 9 ţări europene ca Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.
Autor: Iulia Gubandru
Sursa foto: hornbach.ro