Lem’s în cifre la sfârșit de 2016: investiții de 10 milioane de lei și 14% creștere a cifrei de afaceri

0

În showroomurile Lem’s au intrat, în 2016, puțin peste jumătate de  milion de vizitatori

Lem’s , rețeaua de magazine de mobilă produsă în țara noastră la fabrica Lemet, a atins, la 9 luni, cifra de afaceri de 214,3 milioane de lei. Afacerile celei mai vaste rețele de magazine de mobilă din România sunt în creștere cu 14 % față de anul precedent. Investițiile totale în extinderea rețelei Lem’s în 2016 se ridică la 10 milioane de lei.

“Anul acesta am deschis 6 noi showroomuri Lem’s, 3 dintre ele în centre comerciale mari din țară. Ne-am concentrat atenția pe Transilvania, Oltenia, dar și București. În capitală, acum aproape 2 luni ne-am amenajat un nou magazin  de 1400 mp în incinta Parklake.  Extinderea de anul acesta a venit ca urmare a interesului pentru mobila Lem’s înregistrat în inima țării și în capitală. Românii aprecieză din ce în ce mai mult mobila de calitate fabricată în România”, declară Adrian Rizea, director comercial Lem’s.

Lem’s a deschis magazine anul acesta în Sibiu, Brașov, Râmnicu Vâlcea, Horezu, Craiova și București. Toate sunt amenajate la aceleași standarde vizuale și de calitate ușor identificabile ca făcând parte din brandul Lem’s.

“Showroomurile noastre sunt proiectate pe ideea de “acasă”, gândite pentru a crea o atmosferă plăcută, reconfortantă pentru oricine le calcă pragul”, a întărit Adrian Rizea

Canapelele Borgia – cele mai vândute produse de tapițerie Lem’s în 2016

canapele borgiaCanapelele și fotoliile cu recliner Borgia sunt cele mai vândute produse de tapițerie în 2016 la Lem’s, având un avans de 60% față de aceeași perioadă din 2015. Cele 350 de finisaje de culoare și tip de material disponibile în depozitul Lemet fac din canapeaua Borgia un produs extrem de versatil. Pielea naturală este și ea una dintre materialele atractive pentru publicul prezent în magazinele Lem’s.

“Canapelele au fost dintotdeauna cele mai căutate produse ale noastre, de aceea ne-am și concentrat pe dezvoltarea a câtor mai multe game și finisaje, pentru a le oferi clienților nostri posibilitatea alegerii. Canapelele sunt obiectele de mobilier cele mai căutate pentru că sunt versatile, folositoare și nu pot lipsi din casa nimănui”, a declarat Alexandru Rizea, directorul general și fondatorul Lemet.

Românii sunt interesați din ce în ce mai mult și de canapele modulare, configurabile pe dimensiuni, care se pot adapta la cerințele de spațiu ale utilizatorului. 

Toamna se vând dormitoare

Dormitoarele lems andrei rizeaBox lansate vara aceasta au avut mare priză la publicul tânăr. Cu design minimalist, modern, colorat, dormitoarele Box se vând pornind de la un preț de 2.200 lei . “

Am descoperit o dinamică interesantă în ceea ce privește vânzările produselor noastre pe sezoane. În sezonul cald se vând mai bine bucătăriile, toamna avem o creștere semnificativă pe segmentul livinguri si dormitoare, iar vedetele iernii sunt mesele, scaunele și tapițeria“, a mai adăugat Adrian Rizea.

Transportul și montajul la vedere la Lem`s

“70% dintre clienți apelează și la serviciile de transport și montaj pe care le oferim adițional. Vrem să le oferim clienților noștri libertatea de a alege dacă vor să benefiecieze de aceste servicii sau nu. Politica noastră se bazează pe transparență, astfel încât să cunoști exact valoarea  produsului de mobilier achiziționat, dar și valoarea transportului sau montajului separat”, a mai declarat Adrian Rizea.

11% dintre clienți cumpără mobilă Lem`s în rate

Din datele oficiale ale companiei, mai aflăm că aproximativ 11% dintre cumpărători apelează la posibilitățile de cumpărare în rate. Lem’s oferă  clienților săi un plan de achiziție cu carduri sau prin creditare. Partenerii Lem’s în această direcție sunt Raiffeisen Bank, Banca Transilvaniei,  BCR, BRD, Alpha Bank, Unicredit, Garanti și Bancpost, dar și Credit Europe Bank cu produsele Card Avantaj și Optimo Card.

Despre Lemet

Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lem’s pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, aproximativ 70.000 mp de retail amenajați în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lem’s activează peste 1.350 de angajaţi.

Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 40.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

 

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here