Mitsubishi ASX – maşină pentru fetele cărora nu le place iarna

1

Voi continua seria de teste pentru a descoperi cea mai eficientă maşină de fete. O fată pretenţioasă ca mine nu poate pleca cu orice la drum, mai ales pe un astfel de anotimp. Cum vremea e încă urâtă şi rece, m-am gândit să vă povestesc despre un 4×4 cu care m-am dat prin troienele din Bucureşti.

Ştiu că devine redundant să vă zic că e cea mai tare maşină pe care am condus-o, dar Mitsubishi ASX are un acel “quelque chose” pe care orice femeie şi-l doreşte de la o maşină:

  1. În primul rând, e automată sau are cutie automată, cum spun băieții. Orice femeie se satură la un moment dat de schimbat vitezele, dar, mai ales, se satură să-i moară motorul în intersecţie şi să primească înjurături din cauza asta, de la ceilalţi misogini, participanţi şi ei la acelaşi trafic.
  2. În al doilea rând, maşina asta are cameră pentru mersul cu spatele. Pentru mine nu a fost niciodată mai uşor să fac o parcare cu spatele, uitându-mă doar în ecranul de pe consola centrală. Maşina asta se parchează singură, deci sunt şanse minime ca un şofer al unei astfel de maşini să apară în clipurile comice de pe YouTube.
  3. În al treilea rând,  niciodată nu mi-am închipuit că pot trece aşa uşor peste “munţii” de zăpadă adunată din oraş, datorită înălţimii maşinii. Să mai adaug faptul că e spaţioasă şi că în spate încap fără probleme 3 persoane sau două scaune de copii, e de prisos. Jeepuleţele de clasa C ar trebui să aibă aceste aspecte incluse în fişa tehnică.

Pielea din interior, spaima femeilor?!

Deşi este o maşină spaţioasă şi confortabilă, pielea din interior m-a speriat la început pentru că până să găsesc butonul de încălzire al scaunelor, am tremurat de frig. Însă, la nici 2 minute după ce am apăsat butonul de încălzire, am simţit cum scaunele încep să ardă.

Trebuie să recunosc că a fost prima dată când un motor diesel mai mare de 2.0 litri și cutia automată s-au comportat silențios. Motorul nu dârdâia puternic ca la obişnuitele maşini diesel pe care le-am condus, însă dura un pic până când SUV-ul Mitsubishi ASX realiza că o accelerez.

Totuşi, maşina asta mi-a dat curajul să fac “o nefăcută”. Nu am încercat senzaţiile tari ale zăpezii până acum. Într-un loc uitat de lume am călcat piciorul accelaraţiei şi am dat de volan în stânga şi dreapta, apoi am frânat. Crossoverul Mitsubishi ASX nu stă la discuţii când bagi piciorul în frână.

Pedala este foarte sensibilă şi blochează roţile pe loc, iar ABS-ul iși face treaba. Abia când ieși în off-road îți dai seama ce înseamnă o mașina 4X4 al cărui producător a testat sute de mașini în raliuri Dakar. Experiența producătorului nipon în off-road transpiră prin toți porii noului Mitsubishi ASX atunci când încerci să o ”chinui” în afara șoselei. Eu așa am simțit-o!

Deşi pare “imensă”, văzută din interior de către o femeie, Mitsubishi ASX se strecoară uşor prin spaţii şi străzi înguste, fără să creeze panică şi tresăriri emoţionale celorlalţi şoferi.

Până la următorul test al siguranţei femeii în maşină, pot spune că m-am îndrăgostit de Mitsubishi ASX şi îl recomand în special mamelor, care nu au doar nevoie de siguranţă pentru cei mici, dar şi de spaţiu pentru cumpărături.

O iei pe Mitsubishi ASX cu tot cu cauciucuri de iarnă!

Mai mult, noul model vă aduce în dar, dacă îl achiziţionaţi până la sfârşitul lui februarie, o pereche nouă de anvelope de iarnă! Preţurile anvelopelor de 16” este de 415 Eur toate taxele incluse (tva şi eco taxa), iar pentru cele de tip 18” este de 610 Eur toate taxele incluse.

Cam astea sunt datele tehnice ale lui Mitsubishi ASX MY17

Și pentru că datele strict tehnice nu sunt decât informații matematice, dar pentru unii sunt foarte importante, va rog să le parcurgeți mai jos. Prețul, undeva peste 30 de mii de euro, îl apreciați voi.

Gagici, ne vedem în trafic!

Vezi: Hyundai i20, perfect pentru București, dar şi mai perfect pentru o fată

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here