Stihl România dezvoltă rețeaua de dealeri cu 3 mil euro

0
sursa foto: agrointel.ro

Stihl România, producător german de motounelte agricole își dezvoltă rețeaua de spații comerciale și investește 3 milioane de euro pentru creșterea suprafețelor, sistemelor de prezentare ale magazinelor, organizare și traiding. “Am dezvoltat un concept nou de spațiu comercial, un așa numit „flagship store”, pe care îl vom implementa până la sfârșitul lui 2015 la nivelul dealerilor noștri. Această dezvoltare va însemna un efort investițional de 3 milioane de euro și va fi direcționat către creșterea suprafețelor, sistemele de prezentare ale magazinelor, organizare și training” a afirmat Ioan Mezei, director general Stihl.

În prezent Stihl își desfășoară activitatea cu cca. 200 dealari, în aproximativ 300 magazine și spații de service și își menține obiectivul de creștere a rețelei cu minim 20 de distribuitori în acest an.

Compania de origine germană Stihl, preconizează o creștere de peste 10% a afacerilor din Romania pentru anul acesta, de la 103,4 milioane lei cât a avut anul trecut, iar pentru anul viitor estimează o creștere de până la 10%.

Piața de motounelte agricole creşte 5% in 2014

Piața autohtonă de motounelte agricole s-a ridicat anul trecut la aproximativ 120 de milioane de euro, anul acesta estimându-se o creștere de cel mult 5% după cum a afirmat Ioan Mezei.

Stihl este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926. Veniturile grupului în 2013 au fost de 2,81 miliarde de euro, în creştere cu 1,4 % față de anul anterior. În România compania a fost înființată în 1997 și este deținută 100% de firma mamă. În prezent, filiala din România importă motounelte sub brandurile Stihl şi Viking.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here