Tesa vizează în 2016 o creştere de 10% în România

0

Compania tesa tape, subsidiara locală a producătorului german tesa, specializat în soluții de sisteme autoadezive, estimează pentru acest an o creștere cu 10% a cifrei de afaceri, față de nivelul de aproximativ opt milioane de euro înregistrat în 2015. Această țintă ar putea fi atinsă ca urmare a contractelor deja încheiate pentru o serie de proiecte care urmează să fie derulate anul acesta.

“Avem deja încheiate contracte pentru proiecte atât din sectorul construcțiilor, cât și din cel auto. Pe segmentul construcțiilor avem contracte cu clienți care au activități în domeniul sticlei și partiționărilor geamurilor de sticlă, precum și producători de uși, nu neapărat din PVC. Aceste proiecte cred că vor contribui la realizarea vreșterii pe care ne-am propus-o”, a declarat, pentru CasoTeca.ro, Cristian Dumitru, Key Account Manager Construcții și Electrocasnice în cadrul tesa tape.

La nivel mondial grupul tesa oferă peste 6.500 de produse și soluții pentru jucători din diverse industrii, precum construcții, transporturi, auto, electronice și electrocasnice sau divertisment și expoziții. Pe segmentul mobilă și construcții, firma comercializează, printre altele, soluții de lipire pentru numeroase aplicații de montare și îmbinare, printre care montarea barelor de armare, lipirea oglinzilor sau a panourilor, fixarea ornamentelor și a profilelor sau fixarea pereților despărțitori.

tesa-tape

Citeşte pe CasoTeca.ro şi Cum arată cea mai îngustă casă din Bucureşti

Grupul a intrat pe piața românească în anul 2000, iar în 2006 a deschis primul depozit la Cluj-Napoca, unde este și sediul actual al tesa tape SRL. Printre clienții cei mai importanți din România în domeniul construcțiilor se numără Saint-Gobain Glass și Pietta Glass, iar pe segmentul auto se numără clienți precum Dacia sau Ford.

tesa în lume

Cu peste 100 de ani de experiență în tehnologia produselor adezive, grupul tesa deține 8 unități de producție la nivel mondial, derulează activități în aproximativ 100 de țări și a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de euro la nivel de grup.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here