Bicicletele Pegas prind aripi. Producția crește de 10 ori

0

Cu siguranță vă mai amintiți de bicicletele Pegas. Un proiect născut din pasiunea pentru bicicletele Pegas prinde aripi. Omul de afaceri Iulian Stanciu, directorul eMag a intrat în acționariatul firmei care a readus la viață cunoscutul brand de biciclete Pegas, iar producția crește de 10 ori.

Fondatorul firmei Atelierele Pegas, Andrei Botescu, și-a dorit să facă din bicicletele Pegas un brand preferat de români. Botescu și-a dat seama că are nevoie de capital pentru a putea crește producția, și implicit vânzările. Astfel, compania Network One Distribution (NOD), deținută de Iulian Stanciu, șeful retailerul eMag, a cumpărat 51,67% din firma Atelierele Pegas. În acționariat se mai regăsesc Andrei Botescu, cu un pachet de 31,67% din acțiuni, dar și Ciprian Frunzeanu cu 16,66% din acțiuni, Andrei Marius Alin cu 5%, Adrian Teașă cu 3,33% și Alexandru Manda, cu 3,33%.

 De când am început afacerea, am vrut să fac din Pegas bicicleta preferată a românilor. Mi-am dat seama că este nevoie de un efort investițional mare și de un partener cu experienta. Împreună cu NOD vom extinde atât gama de biciclete pentru toate palierele de vârstă și categoriile de produse, cât și prezența brandului la nivel național și internațional, așa cum ne-am dorit. Țelul meu pe următorii cinci ani este să dezvoltăm o facilitate de producție integrată în țara noastră cu ajutorul căreia să putem produce cel puțin 100.000 de biciclete pe an, spune Andrei Botescu, director general și fondator al Atelierele Pegas.

bicicleta pegas

Prin parteneriatul cu NOD, brandul Pegas își va accelera dezvoltarea la nivel național și internațional. Atelierele Pegas produce în prezent 2.500 de biciclete anual. În următorii trei ani, Atelierele Pegas țintește o creștere de zece ori a volumului de biciclete Pegas, până la 25.000 de bucăți anual și o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.

Proiectul Pegas s-a născut din pasiune pentru bicicleteă pentru identitate urbană și din dorința de a construi un brand puternic românesc. Pe lângă nostalgie, Pegas investește mult în cercetare și dezvoltare de produse noi, cu un design funcțional și un preț competitiv. Prețurile variază în funcție de model și pot ajunge la aproape 1.600 de lei.

Până în prezent, peste 5.000 de biciclete din noile colecții Pegas au ajuns la clienți din țară și din Europa.

bicicleta pegas4

bicicleta pegas3

Sursa foto: Atelierele Pegas via Facebook

 NOD are în portofoliu opt branduri proprii: Cooking by Heinner și Vanora Home (menaj), Ugrow (puericultură), Momki (jucării), Serioux (IT), Heinner (electrocasnice si unelte) și Horizon (TV si Monitoare) și cel mai recent, Pegas (biciclete și accesorii). Divizia nou creată va continua dezvoltarea brandurilor proprii, inclusiv pe alte verticale de business, consolidarea și internaționalizarea lor, dar și servicii de outsourcing în dezvoltare de produs pentru alți producători.

 

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here