Cabrio chiar pe Mini-ploaie sau Mini-soare

2

Începe de la 25 de mii de euro prețul pentru unui MINI Cooper Cabrio, dar pentru o ghiulea sexy ca cea pe care am testat-o noi trebuie să scoți din buzunar aproape 40 de mii de euro.

În garajul Casoteca.ro au tot fost modele MINI, dar niciun cabrio. Chiar dacă vremea nu prea a ținut cu noi, a plouat, au fost doar 12 grade Celsius noaptea, iar ziua temperatura nu a trecut de 20 de grade, noi tot am mers în doua zile jumate mai bine de 8 ore cu MINI-ul decapotat.

Am folosit tertipuri precum scaunele încălzite, clima pe 28 de grade ”scuipată” direct spre pasageri, dar nu am renunțat la experiența condusului în aer liber.

Am aflat că poți merge în modul cabrio chiar și dacă afară plouă ușor. Curentul de aer ”zboară” peste mașină cu tot cu stropii de ploaie dacă mergi cu cel puțin 50 de km/h. Mai rău este la semafor…

MINI-ul nostru era dotat cu un motor de 1,5 litri, așezat transversal, ajutat de turbina, capabil de 136 CP. Împreună cu transmisia în 7 trepte mașina se mișcă extrem de bine, este extrem de rapidă, pleacă prima de la semafor, dacă șoferul își dorește asta.

Mașina este silențioasă, vorbim de momentul când are plafonul peste habitaclu, căci atunci când este decapotată auzi strada sau vântul, dar și muzica din incredibilul sistem Harman/Kardon.

În varianta testată, MINI Cabrio este o declarație de independență. Nu poți sta în spatele unui diesel obosit, nu poți să te lași depășit, trebuie să te deplasezi pe lângă participanții la trafic. Este o plăcere să simți scaunul sport – evident că merge și cu scaunele standard – iar volanul din piele este încântător.

Citește și MINI-SUV-ul perfect pentru shopping

Revin la transmisie, cutia în 7 trepte face din MINI o mașină sportivă când vine vorba de accelerație, dar o face și relativ ”la cură” în timpul deplasării la viteze de autostradă. După mai bine de 400 de km parcurși cu pedala de accelerație, adesea, la podea, MINI-ul a necesitat 8 litri de benzină la 100 de km.

Înainte de a găsi o modalitate bună de finanțare, mai trebuie aplaudat faptul că MINI Cooper Cabrio stă excelent pe viraje, te ”obligă” parcă să conduci cu ambele mâini pe volan și cu piciorul pe accelerație.

Cum ajungi să ai un MINI Cooper Cabrio în garaj sau în fața blocului

Dacă luăm în calcul mașina testată, prețul este de puțin peste 33 de mii de euro plus TVA, atunci avem de plată 190 de euro plus TVA pe lună pentru a o conduce. Mai multe în estimarea de mai jos:

 

MINI Cooper Cabrio Cabrio chiar și pe Mini-ploaie sau Mini-soare
MINI Cooper Cabrio
Cabrio chiar și pe Mini-ploaie sau Mini-soare

2 comentarii

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here