Dacă în viitorul apropiat vă gândiți să vă apucați de construcția unei case, ar fi bine, mai ales dacă vreți să o ridicați în regim propriu, să vă luați și o mașină adaptată noilor nevoi.
Acestea impun o mașină care să nu se sinchisească dacă părăsește asfaltul, care poate să care ceva materiale de construcții fără să sufere sau care să arate impecabil la o spălare ușoară după ce a intrat în șantier cu 4 munictori aduși la lucru.
Dacă sunteți familist, va trebui să puteți transporta copiii la școală și nevasta la serviciu, dar să faceți și impresie printre colegii de fotbal sau pescuit.
Mitsubishi L200 la a cincea versiune
Și, dacă tot a venit vorba de pescuit, ce vehicul este mai bun pentru o escapadă pe malul Dunării decât un pickup 4×4? O idee vine de la Mitsubishi România care a lansat la început de toamnă a cincea versiune a pickupului sau Mitsubishi L200.
Cu un Mitsubishi L200 sigur nu veți avea probleme în niciuna dintre situațiile prezentate mai sus. Și să le luăm pe rând!
O mașină superioară stilistic
Noul Mitsubishi L200 este o mașină superioară stilistic modelului anterior la exterior și la interior. Designerii au renunțat la colțuri, care au devenit linii fluide, arcuite. Interiorul este specific unui SUV clasic, consola centrală a primind un LED de 7 inci. Poziția la volan facilitează șofatul, iar înălțimea de la care vezi strada te ajută în situații de teren accidentat sau drum desfundat.
Mitsubishi L200 duce o tonă de marfă și trage 3,1 tone
Mașina e frumoasă, atât cât poate să fie un pickup, dar este și agilă. Grație motorului de 2,4 litri DiD și cutiei cu 6 rapoarte, un Mitsubishi L200 ajunge repede din punctul A în punctul B, cu toate bagajele în benă, una în care poate intra aproape o tonă de marfă.
Chiar și cu tona „la bord” Mitsubishi L200 mai poate trage dupa ea o remorcă de 3,1 tone, destul de bine pentru „o camionetă” 4×4 care nu are nevoie de prea mult combustibil. Testată în regim normal, mixt, Mitsubishi L200 nu a avut nevoie de mai multe de 7,5 litri la 100 de km.
Când vine vorba de lucruri grele, teren greu, sarcini dificile, Mitsubishi L200 pune la dispoziția șoferului un sistem de transmisie integrală, dezvoltat inițial pentru fratele său mai elegant, Mitsubishi Pajero: Super Select 4WD. Transmisia lui Mitsubishi L200 este deci dotată cu posibilitatea de blocare centrală a diferențialului și cu un reductor care ajută motorul să tragă cu viteză mică de mașină, chiar încărcată, de parcă înaintezi într-un vehicul senilat. Încet și foarte sigur, șoferul nu trebuie decât să țină direcția.
Motorul de 2,4 litri poate fi cuplat cu o cutie automată cu 5 trepte, care oferă un plus de confort și degrevare a șoferului de lucru cu schimbătorul.
Pentru surse de finanţare exista tot timpul o soluţie la îndemână. CasoTeca a gasit şi IdeaBank, click aici pentru mai multe informaţii despre creditul de nevoi personale Idea Selfie
Sigur, e destul de greu să parchezi o mașină de 5.2 metri, cu sau fără automată. Vizibilitatea lui Mitsubishi L200 este însă excelentă și pickupul are nevoie doar de de 5,7 metri pentru a întoarce la 180 de grade (bracaj).
700 de mii de km la bord și încă merg
Ce să mai, este vorba despre o mașină robustă, ba SUV, ba SUT (Sport Utility Truck), ba chiar și turism dacă vrei să pleci la mare, care nu cere prea multe de la stăpân. Vrea un schimb de ulei la 20 de mii de km. Are distribuție pe lanț și garanție standard 3 ani.
În România, cei de la Mitsubishi, spun că există flote de Mitsubishi L200 din generația precedentă care au deja 6-7 sute de mii de km și nu au necesitat în schimb decât reparații minore, de întreținere, mai ales daca au rulat prin noroaiele ogoarelor și șantierele țării.
Despre preț, evident că totul vine cu un cost pe măsură, dar cu programul Rabla un Mitsubishi L200 costă intre 25 de mii și 33 de mii de euro.