Dacia Sandero – o maşină pentru femeile care-şi doresc mai mult

0

Astăzi o să vă povestesc despre Dacia. Dacă aţi subestimat cumva brand-ul, aflaţi că nu sunteţi singurii dezinformaţi. Şi eu am fost la fel până zilele trecute.  Însă acum totul s-a schimbat. Am avut o revelaţie odată cu venirea sărbătorilor pascale. :))

Bineînţeles că şi eu, ca majoritatea, am petrecut Paştele alături de familie, doar că în Moldova. Era Săptămâna Mare şi eu încă nu ştiam cu ce să-mi duc caserolele de mâncare acasă. De când nu mai sunt studentă, nici reducere la transport nu mai am.  Trebuia să găsesc ceva rapid, care să fie economic la consum şi neapărat cu portbagaj. Aşa că salvarea mea a fost Dacia. Deşi eram sceptică la aflarea veştii că voi conduce o maşină românească, băieţii de la Renault mi-au pus imediat la dispoziţie o maşină Dacia Sandero ultimul tip. Şi încă ce “ultim tip”!

Hei, ai aflat de Sandero pilotat?

90 de cai mă aşteptau cuminţi în parcare. Lor li se alăturau senzorii acustici de pe spate împreună cu ecranul cu navigaţie şi cutia pilotată (6+1 viteze). Nu mi-a venit să cred când am văzut toate specificaţiile astea într-o Dacie.

Cu plinul de motorină făcut, noua Dacia Sandero a reuşit să mă plimbe peste 1000 de km pe meleagurile mioritice. Da, da! Am reuşit să-mi petrec sărbătorile acasă, la bunici şi la neamuri cu un singur plin. Incredibil, dar adevărat. Consumul maşinii era de 3-5%.

Mai mult, pentru că era pilotată a reuşit să o conducă şi sora mea mai mică care abia a luat permisul. Atât de uşor se conducea.

Ce înseamnă “pilotată”? Înseamnă că are un “roboţel” care schimbă singur vitezele… un fel de “automată”, dar nu prea. Are cruise control ce poate fi personalizat chiar din comenzile de pe volan.  Comparabil cu alte maşini pe care le-am condus, automate fiind, shimbarea vitezei în timpul mersului avea un mic delay–> (termen pompos, de actualitate, folosit când nu-ţi place cuvântul “întârziere”). :))

Încă un lucru tare la noua Dacia Sandero este faptul că la drumeţiile nocturne şi extenuante foloseam faza impresionant de luuuuuungă. Aprindea tot DN-ul când o porneam. Foarte tare!

Însă Dacia rămâne Dacie din alte puncte de vedere…

Volanul are servo, dar mobilitatea lui nu e tocmai fluidă. Şi, deşi este învelit în piele, ca şi bordul, are suţinerea din plastic inestetic. Un minus pentru asta 🙁

Un alt lucru care mi-a atras atenţia a fost mişcarea sacadată a portierelor. Trebuiau un pic forţate când le deschideam şi când le închideam, dar ăsta nu era un lucru rău. Cu ajutorul lor îmi puteam antrena braţele, mai ales că nu sunt familiarizată cu sala de fitness.

Per total, maşina este extraordinară pentru româncele cu un salariu mediu şi care îşi doresc parcări uşor de realizat la mall. Cu astfel de dotări Dacia Sandero ajunge la vreo doişpe mii de euro. De necrezut, dar când am înapoiat-o la Renault aproape că mi-a dat o lacrimă 🙁

VEZI: O “Mazdă” pentru doamnele şi domnişoarele cu stil

Păcat…am avut nişte #superSărbători împreună. În noaptea de Înviere am reuşit să-mi bag întreaga familie în ea ca să mergem la ţară.  Iar la întoarcerea spre casă, datorită suspensiilor pe care le are, am reuşit să aduc #Lumina “întreagă şi nevătămată” până în tocul uşii.

Deci, fetelor, Dacia Sandero merită o şansă din partea voastră! 😉

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here