Floria amenajează cu plante mall-ul ParkLake, într-un proiect de peste 1.5 milioane lei

0

Grupul Floria, care operează florăria online Floria.ro, divizia corporate și rețeaua de florării Floria în Stradă, a câștigat proiectul pentru amenajarea cu plante și verdeață a ParkLake. Valoarea proiectului depășește 1.5 milioane lei.

Echipa de amenajări florale a Grupului Floria va demara proiectul în a doua jumătate a lunii august, într-un ritm accelerat, urmând ca la deschiderea centrului comercial, programată pe 1 septembrie, proiectul să fie finalizat.

Cel mai valoros proiect comercial de amenajări floriale: câte flori implică și ce-și propune ParkLake

Proiectul pe care îl demarăm în cadrul parteneriatului cu ParkLake este unul extrem de ambițios și va deveni, cu siguranță, un reper pentru amenajările florale și peisagistice din România. Este probabil cel mai valoros proiect de amenajări florale dintr-un centru comercial din România. În cadrul lui vom folosi aproape 10.000 plante și flori, pentru a forma o sinergie între interiorul centrului comercial și parcul aflat în imediata sa vecinătate declară Andreea Florișteanu, Project Manager for Corporate Segment în Grupul Floria.

ParkLake_Court_View
Amenajari florale de 1.5 milioane lei, facute de Floria in ParkLake

Amenajarile florale și peisagistice, o noua linie de business în dezvoltarea Grupului Floria

Divizia online, reprezentată de floraria online Floria.ro, rămâne motorul principal de creștere a Grupului Floria. Floria.ro își păstrează poziția de lider pe piața florăriilor online din România și susține dezvoltarea diviziei offline. În 2015, Grupul Floria a făcut primii pasi către offline, prin deschiderea florăriilor Floria În Stradă din Ion Câmpineanu 22 și Dorobanți, iar anul acesta Floria demarează primele proiecte de amploare în zona amenajărilor florale și peisagistice comerciale.

Aceasta primă jumătate a anului a fost marcată de proiectele din zona amenajărilor florale și peisagistice. Vorbim atât de proiecte comerciale, pentru mall-uri, spații de birouri sau restaurante, dar și de proiecte personale ample, grădini sau interioare în care plantele ocupă spații importante. Sunt proiecte complexe și necesită o expertiză vastă în domeniul floristic și know-how în management de proiect, pilonii dupa care am construit echipa care gestionează această zonă” spune Marina Popescu, Director General Floria.ro.

Astfel, cu ocazia proiectului ParkLake, Grupul Floria consolidează noua direcție strategică de business, amenajările florale și peisagistice, comerciale sau personale, adăugând în portofoliul său cel mai important proiect demarat în România pentru un spațiu comercial.

Marina Popescu -Director General Floria.ro
Marina Popescu -Director General Floria.ro

Grupul Floria se dezvoltă ca o corporație

Cu o dezvoltare dinamică, susținută de investiții ce au depăsit 500.000 euro în ultimii doi ani, Grupul Floria vizează ca până la finalul 2017 să devină cel mai important grup de firme din domeniul floristic din România. Anul acesta echipa Grupului Floria a ajuns la 40 persoane, urmând ca până la finalul anului să fie recrutate încă 10 persoane.

O dezvoltare accelerată este posibilă doar având alături o echipă puternică și o structură foarte bine organizată, iar anul acesta a fost un an de creștere și pe acest plan. Ambiția noastră este să ajungem cel mai mare jucător pe piața de flori din România –fie că vorbim de online, unde suntem lideri, fie că vorbim de zona de florării, evenimente, proiecte de amenajare floristică sau alte zone ale pieței. Anul acesta am inceput sa funcționăm ca o corporație, în special din perspectiva modelului de business, dar și ca relații între divizii și mod de lucru. Echipa a crescut, ne-am mutat sediul, iar acum Floria ocupă un etaj întreg dintr-o clădire de birouri de lângă Piața Victoriei –Buzești Office, din Buzești nr. 71” adaugă Marina Popescu.

 

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here