Hornbach, retailerul de materiale de construcţii şi grădinărit creşte cu 10% numărul de clienţi

0
HORNBACH

Hornbach România, retailerul local de materiale de construcţii şi grădinărit a înregistrat în perioada martie 2014 – august 2014, o creştere cu 10% a numărului de clienţi.

Strategia Hornbach pe plan local are la bază orientarea către client. Un alt atu adoptat de Hornbach pe piaţa locală este strategia privind preţurile mereu mici şi raportul calitate – preţ. „În acest sens, atât la nivel local, cât şi internaţional, analizăm piaţa atent şi ne asigurăm că avem cele mai mici preţuri permanent, desigur raportat la calitatea produselor noastre. De asemenea, dacă unul dintre clienţi ne semnalează că un concurent de-al nostru are un preţ mai mic la acelaşi produs oferim o recompensă prin serviciul de garanţie a preţului”, a afirmat Mugurel – Horia Rusu, Director General Hornbach România.

Strategii de dezvoltare prin servicii unice

Garanţia preţului asigură clientul că, dacă a găsit undeva un articol identic la un preț mai mic, Hornbach îi oferă același preț, plus o reducere de 10%, valabil și în cazul promoțiilor magazinelor concurente, cu excepția soldurilor. În magazinele Hornbach pot fi găsite cu până la 5 ori mai multe produse comparativ cu alte reţele de bricolaj din România, în acest fel fiecare locaţie Hornbach oferă clienţilor săi 120.000 de articole diferite, 60.000 pe stoc şi 60.000 la comandă.
„Două dintre atuurile reţelei pe plan local sunt zonele speciale Drive-In şi Grădină. Astfel, magazinele Hornbach sunt singurele de pe piaţă ce dispun de o zonă de Drive-In foarte extinsă – 8.500 mp – şi de una special dedicată animalelor de companie şi grădinii – zona Zoo şi Grădină, de asemenea, pe o suprafaţă întinsă – 5.600 mp”, a mai adăugat Mugurel – Horia Rusu.
Și serviciile unice pe piaţă fac parte din strategia Hornbach. Un astfel de serviciu este cel de montaj profesionist prin care clienţii pot solicita la comandă o echipă de montatori specializaţi. Pentru acest serviciu garanţia lucrării este de 2 ani. Alte servicii oferite de Hornbach sunt: mixarea vopselelor, debitarea lemnului, confecţionarea de rame, servicii de transport, confecţionarea de perdele sau serviciul de finanţare. „Toate aceste elemente ne-au ajutat să ne consolidăm poziţia pe piaţa locală de bricolaj. În plus, atenţia sporită la locaţiile alese pentru magazinele noastre are un impact deosebit în dezvoltarea business-ului”, a declarat reprezentantul companiei.

Interior magazin Hornbach
Interior magazin Hornbach

Hornbach vizează deschiderea de noi locaţii în oraşe importante ale ţării

Hornbach are în prezent cinci locaţii: trei în Bucureşti (Berceni – 2007, Militari – 2008 şi Baloteşti – 2010), una în Braşov (2009) şi una în Timişoara (2012) cu suprafeţe de peste 22.000 de metri pătraţi fiecare.
Retailerul de materiale de construcţii şi grădinărit de pe piaţa locală, vizează pe viitor locaţii în oraşele importante ale ţării, pe primul loc aflându-se identificarea celor mai bune posibilităţi de poziţionare a magazinului și nu în ultimul rând calitatea zonei. „Încă de la intrarea pe piaţa locală, în 2005, ne îndreptăm atenţia către oraşe cu peste 300.000 de locuitori care să permită realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investiţiile efectuate. Astfel, pe lista noastră se află în acest moment oraşe precum Cluj, Sibiu, neexcluzând însă nici estul capitalei”, a adăugat Mugurel – Horia Rusu.

Parcare Hornbach
Parcare Hornbach

Grupul Hornbach a fost fondat în anul 1877 şi este unul dintre principalii lideri de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa. Compania activează în 9 ţări europene precum Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România, și deține 145 de magazine.

 

Autor: Iulia Gubandru

Sursa foto:  hornbach.ro

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here