Opel Astra – mașina cu care mi-am petrecut acest Valentine’s Day

0

Anul acesta, de Ziua Îndrăgostiților am primit la test o mașină roșie, compactă, super tehnologizată și extrem de feminină – ultimul model de Opel Astra. Mi-a surâs imediat aflarea veștii că voi conduce o „sportivă” de 200 de cai, motor 1.6 TURBO, pe benzină și cu cutie automată. Părea SF să aflu că Opel are așa ceva la noi.

Da, se pare că băieții vor să se ridice spre clasa Premium, iar asta se poate observa încă de când te așezi pe scaunele confortabile, cu perne gonflabile pentru zona lombară  (pentru că eu chiar am probleme cu spatele din cauza statului mult pe scaun, la birou) și rabatabile pentru întinderea picioarelor.

Era frig afară, însă nu atât de frig încât să nu-mi pot crea un outfit semitomnatic, chiar dacă era Februarie. M-am gândit să mă asortez cu mașina și de această dată, mai ales că e luna în care predomină roșul. Acum nu știu dacă am nimerit-o și dacă vă place cum m-am îmbrăcat, dar dacă eu nu am reușit să vă conving, sper măcar să o facă mașina.

Fetelor, cutia asta automată aproape că m-a făcut să uit ce înseamnă cutie de viteze la o mașină. Încep să mă întreb de ce mai este nevoie să faci orele de condus pe o mașină cu cutie manuală, când pe viitor toate vor fi automate și electrice? De ce să știi să conduci și să faci parcări laterale când toate astea vor fi de domeniul trecutului?

Pilotului automat de la Opel Astra odată ce i-ai setat limita de viteză, face ca mașina să meargă absolut singură, neajutată. La semafor, dacă mașina din față s-a oprit, noul model frânează imediat în spatele ei, până se oprește.

Cât despre senzorii de coliziune pe care îi are, pot doar să vă spun că la prima experiență cu ei m-am speriat. Sunt foarte sensibili și semnalizează șoferul într-un mare fel, prin niște semnale acustice ce trezesc și ultima fărâmă de beție din tine (asta dacă, Doamne Ferește, te mănâncă pielea să te urci așa la volan), iar semnalele cu lumini roșii din bord te fac să calci instantaneu frâna. Senzorii ăștia îți dau senzația că te afli într-un film american, polițist. Îți crește adrenalina.

Citește și O “Mazdă” pentru doamnele şi domnişoarele cu stil

O impresie foarte bună mi-a last-o și încălzirea volanului. La o primă vedere, iarna, ai crede că ai nevoie de mănuși pentru a conduce, pentru că este din piele ecologică. Însă nu-i așa, volanul se încălzea rapid, la fel și scaunele.

M-a întristat un pic mașina pentru că, deși era un model Sport, la plecarea de la semafor nu avea zvâc, iar portbagajul mă așteptam să fie mai spațios. Ce-i drept, mie mi-ar fi ajuns, nefiind mamă. Însă dacă ești mamă cu mai mult de un copil, spațiul portbagajului poate deveni o problemă.

Prețuri și dotări pentru noul model Opel Astra

De toate dotările astea, plus multe altele de care n-am scris, dar pe care le mai avea noul Opel Astra, puteți beneficia la prețuri începând de la 23 de mii de euro, cu TVA. Toate dotările mașinii conduse de mine le găsiți mai jos 😉

Opel Astra K 1.6 Turbo 200CP Innovation AT S/S

Pare glumă, dar pot spune că mașina asta e în Top 3 mașini preferate pe care le-am condus, chiar dacă nu avea padele pentru schimbarea vitezei și nici cameră de marșarier. Dar ce contează toate astea când ai asistență audio la parcări și senzori peste tot?

PS: NU încurajez pe nimeni să se urce sub influența lu’ Bachus la volan 😉

 

- Reclamă -

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here