Telegestiunea instalaţiei termice cu ajutorul dispozitivelor mobile

0

Într-o societate din ce în ce mai dependentă de smartphone, dispozitivul cu ajutorul căruia ne gestionăm tot mai multe activităţi cotidiene (TV, internet, informaţii media, social), nu puteau să lipsească aplicaţiile pentru controlul la distanţă al instalaţiei de încălzire.

Ca urmare a unui vast proces de digitalizare prin care în prezent trece Grupul Viessmann, specialiştii companiei au dezvoltat  modulul WLAN Vitoconnect 100 cu ajutorul căruia centrala termica poate fi conectată la internet. Acest modul se conectează simplu şi direct la sistemul de încălzire (plug-and-play) şi funcţionează ca o interfaţă între centrală şi aplicaţiile pentru smartphone ViCare, Vitotrol Plus, Vitoguide, compatibile cu sistemele de operare iOS şi Android.

Modulul Vitoconnect 100 are integrat un concept de securitate global care a trecut cu succes testul institutului VDE privind securitatea informaţiilor în sistemele Smart Home. Modulul Vitoconnect 100 de la Viessmann se conectează la panoul de control al centralei termice printr-un cablu Optilink şi la router/modem via WiFi sau prin cablu.

Aplicaţiile pentru smartphone (ViCare Vitotrol Plus, Vitoguide ) împreună cu Vitoconnect 100 oferă proprietarilor de centrale posibilitatea ca, printr-o interfaţă simplă, să-şi supravegheze sistemul de încălzire oriunde şi oricând. Într-o zonă separată a ecranului de start sunt afişate mai multe recomandări pentru economisirea energiei.

Beneficiile de a avea Vitoconnect 100 ataşat la sistemul de încălzire

Temperatura se poate ajusta potrivit nevoilor sau se poate seta pe modul “plecat de acasă” atunci când se părăseşte locuinţa. În acest fel se reduc semnificativ cheltuielile pentru încălzire, iar economia realizată este afişată direct pe display. Utilizarea acestei aplicaţii aduce un plus de confort oferind posibilitatea încălzirii locuinţei de la distanţă precum şi pregătirea apei calde menajere înainte de întoarcerea proprietarilor acasă.

Foarte important, aplicaţia trimite automat mesaje de avertizare dacă apare vreo defecţiune sau dacă este nevoie de servicii de mentenanţă. Un operator de service poate fi setat implicit şi va fi notificat prin aplicaţia Vitoguide că a preluat în evidenţă instalaţia.

Dacă apare o problemă în funcţionarea centralei de apartament, aplicaţia transmite mesaje atât proprietarului, cât şi firmei de service, dacă este activat serviciul de service la distanţă. Proprietarii  se bucură astfel de mai multă siguranţă când specialiştii le supraveghează centrala termică online în orice moment.

 

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here