Poarta, culisantă sau batantă, întotdeauna montată de specialist

0

Locul de parcare este o problemă din ce în ce mai importantă pentru orășenii care stau la bloc. Locul în care își lasă mașina este la fel de important și pentru șoferul care stă la casă. Dacă casa este localizată într-un cartier cu străzi înguste, parcarea devine un calvar.

În niciunul dintre aceste cazuri nu e o problemă locul de parcare doar dacă șoferul are la dispoziție un garaj sau măcar un loc în curte. Ei bine, dacă ajungi cu mașina în fața porții, chit că e a unei clădiri cu mai multe apartamente, chit că este poarta casei, ea ar trebui să se deschidă fără să cobori din mașină.

Dacă plouă sau vremea e rea, atunci o funcționalitate de acest gen devine și mai evidentă.

Transformare spectaculoasă în Bucureşti: din garaj în birou

Mai mult, o poartă nu este însă o simplă barieră, ea trebuie să răspundă atât criteriilor de funcționalitate, cât și celor estetice.

Instalarea trebuie făcută de specialist

”Pentru ca automatizarea de poartă să funcționeze corect și să respecte fiabilitatea promisă de producător este obligatoriu ca poarta să fie perfect funcțională din punct de vedere din mecanic. Din experiența de peste 15 ani pe această piață, recomandăm ca instalarea să fie făcută de un specialist cu experiență care să poată acorda și garanția lucrării, valabilă în același timp cu garanția oferită de producător.

În ceea ce privește costul de achiziție al echipamentului, un produs cu raport calitate preț avantajos pe piață poate ajunge la 3000 de lei TVA inclus pentru o poartă obișnuită (până la 4 metri deschidere). Cele mai populare kit-uri de automatizări în gama BFT sunt Deimos (pentru porți culisante), dar și Phobos și Kustos (pentru porți batante)” declară Mihaela Racoviță, Managing Partner Tritech Group.

Ce poartă alegem: batantă sau culisantă

Pentru a instala o automatizare de poartă, primul aspect care trebuie luat în considerare este tipul acesteia, dacă este batantă sau culisantă. În România mai populare sunt automatizările pentru porți batante, dacă luăm în considerare numărul de căutări pe internet.

În funcție de dimensiunea și greutatea porții se instalează un kit de automatizare care, de cele mai multe ori cuprinde: unul sau mai multe motoare – un singur motor în cazul porților culisante –, placă de control, telecomenzi, lampă de semnalizare optică, accesorii de montaj, fotocelule și cremaliere – în cazul porților culisante.

În România șoferii preferă opțiunea de a deschide poarta din aplicația mobilă. Aceasta este și varianta foarte avantajoasă din punct de vedere practic, dar și al prețului. Modulul WI-FI are prețul echivalent pentru aproximativ 3 telecomenzi, în timp ce permite până la 5 utilizatori.

”Șoferii care au achiziționat deja au confirmat că le place pentru că telefonul inteligent este mai practic de utilizat decât o telecomandă, că pot acționa poarta și că îi pot vizualiza starea de oriunde din lume (poartă închisă/poartă deschisă), dar și că cei care sunt master user pot vedea cine dintre ceilalți utilizatori au acționat automatizarea” declară Mihaela Racoviță.

Așa va arăta școala de la 14 septembrie 2020 sub asediul COVID-19

 

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here