Stihl investeşte în spaţii de showroom şi service pentru motounelte

1

Cei care au deja în curte o motounealtă pentru întreţinerea spaţiului verde de pe lângă casă sau un motoferăstrău (drujbă) pentru lemne, ştiu cât de importantă este relaţia cu un service profesionist. O astfel de sculă are o viaţă foarte lungă dacă e întreţinută cum trebuie, dacă primeşte consumabilele adecvate sau dacă este dus la „doctor” când pare să aibă o problemă.

motocoasa stihlCei care sunt în căutarea unei motounelte, fie ea motocoasă, motoferăstrău sau oricare alta, trebuie să afle că un preţ mic la achiziţie nu înseamnă neapărat o afacere bună. Un preţ mic la un motoferăstrău se vede abia după câţiva ani de folosire, când respectiva unealtă încă funcţionează, iar întreţinerea nu a costat o avere. Dar pentru asta este nevoie de un service specializat, cu mecanici care ştiu exact cum să repare un motorferăstrău, cum să schimbe un lanţ sau cum să regleze din faţa unui claculator injecţia unui motor.

Service Stihl de ultimă generaţie

Probabil singura companie din această piaţă care face eforturi în acest sens este Stihl România. “Până la sfârșitul anului, 90 de ateliere STIHL din România vor avea echipamente IT cu soft specializat pentru service-ul modelelor de motounelte dotate cu subansamble electronice. Toate aceste reconfigurări tehnice împreună cu respectarea planului de business, vor duce în final la volume mai mari și la afaceri durabile” declară Ioan Mezei, Director General STIHL România.

Cum afli ce îţi trebui în gradină

Este evident că pe piaţa din România concurența devine din ce în ce mai puternică pe segmentul motouneltelor. Diferenţa o face deja nivelul de calitate al serviciilor oferite de vânzătorii de astfel de echipamente. Alegerea unui echipament adecvat nevoilor fiecărui client ține de gradul de competenţă a „omului de la raft” în cele mai multe cazuri, dar și de nivelul reputației în ceea ce privește calitatea personalului din service. Toate magazinele care se vor deschise în cadrul acestui nou concept de reprezentanţă STIHL în România vin în urma unui efort logistic, financiar, dar şi al unuia educațional. “Un rol important în reușita programului nostru de dezvoltare îl va avea și investiția în pregătirea personalului din reţeaua distribuitorilor. Această pregătire va înseamna creșterea eficienţei dealerilor, deci o performanţă economică mai bună” adaugă Ioan Mezei.

Stihl România a demarat în 2015 investiţii de aproximativ 850.000 de euro în reţeaua sa de showroom-uri. Investițiile s-au concretizat în dotări cu sisteme de prezentare a produselor, mobilier pentru atelierele de service, semnalizare exterioară standardizată dar și în alte elemente de marketizare. Până în prezent au fost amenajate 15 magazine de referință pe suprafețe ce depăşesc fiecare 120 mp și ajung în unele cazuri până 200 de mp.

În final o demonstraţie de cum se mânuieşte cu măiestrie un motoferăstrău:

un comentariu

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here